Loesss Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 Poeh wat een avontuur met Snuffy!Gelukkig dat het stomen hem een beetje verlichting heeft gegeven.Lijkt me vreselijk om mijn konijn zo te zien. Gelukkig hebben jullie meteen ingegrepen.Ook lief van je man om ons op de hoogte te houden!Sterkte met de zorg voor jullie zieke Snuffy.
pluis04 Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 fijn dat hij het lekker vond snuffy je moet gewoon aan vrouwtje vragen of ze het vanacht nog een keer wil doen een sauna maken.heel veel beterschap
rabbitmams_miriam Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 beterschap met snuffy, wat had hij het benauwd op die filmpjes :(, zo sneu om te zien ....en die oogjes.ben blij dat die " sauna" hem zo goed doet. Ik zal gaan duimen dat het beter gaat worden heeeeel snelHoe gaat het nu met Snuffy, een beetje goed de nacht doorgekomen???
Danny1980 Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Volgens de berichten v mijn vrouw zat hij toch weer flink naar adem te happen vanmorgen. Hij heeft net zn medicijnen gehad. Wel zagen we dat hij toch best veel gegeten heeft vd witlof en zn bicks.. hij had helaas veel stress bij het geven van de medicijnen. Al met al zijn we er nog niet gerust op.Wij willen iedereen wel alvast bedanken voor jullie feedback, tips en meeleven...Snuffy hebben we gekocht omdat hij mij herinnert aan Snuffel, een konijn wat ik vroeger als kind 14 jaar heb gehad. Dat was qua tekening precies eenzelfde, ook komen ze qua karakter goed overeen. Ik hoop dat hij vandaag verbeterd! Want je konijn zo moeten zien is hartverscheurend...:(
michaela23 Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Och, arme Snuffy toch. Heel veel sterkte en beterschap voor hem, ik hoop dat hij gauw beter wordt. Ik duim iig voor jullie.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Ja je konijntje zo zien is ook hartverscheurend..... Ik wens jou en je vrouw sterkte toe met snuffy. En mijn duimen staan nog steeds voor snuffy in de houding hoor!!
pluis04 Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 ik hoop echt dat het snel beter gaat met hem.heel veel succes en beterschap.
ChloƫC Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Heel erg veel succes voor jullie!! Het is inderdaad hartverscheurend je konijn zo te zien snakken naar adem! Ik hoop dat het weer helemaal goed komt met Snuffy, jullie doen echt alles wat jullie kunnen voor hem!!
PaulaW Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 arme snuffy dat hij het nog zo benauwd heefthet is echt vreselijk om je konijn zo benauwd te zien zijnjullie doen er echt alles aan om snuffy erdoor te krijgenik blijf voor jullie en snuffy duimen
jrjsieben Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Ja dat is vreselijkMisschien de medicijnen op de witlof doenGeeft minder stressVolgens de berichten v mijn vrouw zat hij toch weer flink naar adem te happen vanmorgen. Hij heeft net zn medicijnen gehad. Wel zagen we dat hij toch best veel gegeten heeft vd witlof en zn bicks.. hij had helaas veel stress bij het geven van de medicijnen. Al met al zijn we er nog niet gerust op.Wij willen iedereen wel alvast bedanken voor jullie feedback, tips en meeleven...Snuffy hebben we gekocht omdat hij mij herinnert aan Snuffel, een konijn wat ik vroeger als kind 14 jaar heb gehad. Dat was qua tekening precies eenzelfde, ook komen ze qua karakter goed overeen. Ik hoop dat hij vandaag verbeterd! Want je konijn zo moeten zien is hartverscheurend...:(
Noontjje Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Om 12.30u van mijn werk naar huis gekomen in de pauze om Snuffy te verzorgen.Biks heeft hij niet meer gegeten. De groente heeft hij ook nauwelijks aangeraakt.Olvarit wilde hij ook niet, dus met spuit dwangvoeren..Hij is nog steeds erg benauwd. Zijn mondje gaat open om adem te kunnen krijgen.Ik heb zijn neusje net weer gespoeld, hij nieste 4x.Zo zijn oogjes schoon maken. Er zi weer rommel.Dadelijk maar weer de sauna in, in de hoop dat hij daar minder benauwd van wordt.De medicijnen zie ik hun werk nog niet doen...Ik heb een konijntje dat wanneer ik eraan kom, dicht en snel tegen me aankruipt van "redt me"! Zucht... Kon ik maar meer doen. Dit is een lijdensweg voor Snuffy....
Noontjje Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Ik zit op 4 meter afstand van Snuffy en hoor hem tot hier snakken.... :(:'(
jrjsieben Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Het is jammer dat je ver van Utrecht zitBij dierenuniversiteit in utrecht hebben ze ervaring met deze gevallenEen kennis van mij is er ook heen gegaan na doorverwijzing van de kkda
pluis04 Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 jeetje zeg echt heel zielig dat hij het zo benauwd heeft.je voelt je dan echt zo machteloos als baasje.
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Is het niet een optie om een zwaardere antibiotica in te zetten als ie zo vreselijk benauwd is? Ik heb destijds Duplocilline gehad voor m'n konijn. Dat moest ik dan met een injectie onder z'n huid spuiten en ik zag vrij snel resultaat. Maar dit moet je uiteraard wel even met je dierenarts overleggen want ik weet niet of het vlak na elkaar gebruiken van verschillende antibiotica een negatief effect op elkaar kunnen hebben.
Loesss Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Arm beestje, nog zo benauwd. Lijkt me toch niet goed dat je nog geen verbetering ziet.Hoop voor jullie dat het snel weer wat beter gaat.
PaulaW Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 ik begrijp jullie machteloosheidik hoop echt dat snuffy op gaat knappen
Noontjje Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Op welke termijn moet AB werken?Als Snuffy niet goed eet en drinkt, heeft dit invloed op de werking van de AB?Gaan zo weer de sauna in.Hopelijk biedt hem dit meer lucht.
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Wat ik altijd begreep, met zo'n 3 a 4 dagen moet je wel verschil gaan zien. Maar ik kan het mis hebben!
PaulaW Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 ik weet het niet precies maar gerrit van mij heeftveel ab kuren gehad ivm snotik vond hem altijd de derde dag opknappener zijn veel ab ik weet niet of ze allemaal dezelfde werking hebben
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Het zou ook wel 2 dagen kunnen zijn. Ik denk dat je het beste gaat overleggen met de dierenarts. Wanneer je verbetering zou moeten zien en of je evt een andere antibiotica kan proberen (bv Duplocilline) Maar dit is mijn mening he.
Danny1980 Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 We maken ons op voor t derde DA bezoek, de toestand gaat niet vooruit. Hij eet niet, drinkt niet en wil ook dwangmatig niet eten of drinken.Je diertje zo zien lijden is iets wat we allebei niet kunnen verdragen. Als hij niet meer beter kan worden, mag hij wat ons betreft zijn rust krijgen. Al doet ons dat enorm verdriet.DA gevraagd of zij denken dat er nog iets aan te doen is, dat weten we zo...Als dat antwoord negatief is, dan zullen we Snuffy zijn laatste reis geven...De enige troost die ik kan geven is dat we snel uit de opvang 2 diertjes zullen halen, mocht Snuffy t niet redden.Zucht...ik ben er kapot van...
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Heel veel sterkte voor zo!! Hopelijk kunnen ze nog wat doen voor Snuffy!
Aanbevolen berichten