Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Poeh wat een avontuur met Snuffy!

Gelukkig dat het stomen hem een beetje verlichting heeft gegeven.

Lijkt me vreselijk om mijn konijn zo te zien. Gelukkig hebben jullie meteen ingegrepen.

Ook lief van je man om ons op de hoogte te houden!

Sterkte met de zorg voor jullie zieke Snuffy.

• Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

beterschap met snuffy, wat had hij het benauwd op die filmpjes :(, zo sneu om te zien ....en die oogjes.

ben blij dat die " sauna" hem zo goed doet. Ik zal gaan duimen dat het beter gaat worden heeeeel snel

Hoe gaat het nu met Snuffy, een beetje goed de nacht doorgekomen???

Geplaatst:

Volgens de berichten v mijn vrouw zat hij toch weer flink naar adem te happen vanmorgen. Hij heeft net zn medicijnen gehad. Wel zagen we dat hij toch best veel gegeten heeft vd witlof en zn bicks.. hij had helaas veel stress bij het geven van de medicijnen.

Al met al zijn we er nog niet gerust op.

Wij willen iedereen wel alvast bedanken voor jullie feedback, tips en meeleven...

Snuffy hebben we gekocht omdat hij mij herinnert aan Snuffel, een konijn wat ik vroeger als kind 14 jaar heb gehad. Dat was qua tekening precies eenzelfde, ook komen ze qua karakter goed overeen.

Ik hoop dat hij vandaag verbeterd! Want je konijn zo moeten zien is hartverscheurend...:(

Geplaatst:

Heel erg veel succes voor jullie!! Het is inderdaad hartverscheurend je konijn zo te zien snakken naar adem! Ik hoop dat het weer helemaal goed komt met Snuffy, jullie doen echt alles wat jullie kunnen voor hem!!

Geplaatst:

arme snuffy dat hij het nog zo benauwd heeft

het is echt vreselijk om je konijn zo benauwd te zien zijn

jullie doen er echt alles aan om snuffy erdoor te krijgen

ik blijf voor jullie en snuffy duimen

Geplaatst:

Ja dat is vreselijk

Misschien de medicijnen op de witlof doen

Geeft minder stress

Volgens de berichten v mijn vrouw zat hij toch weer flink naar adem te happen vanmorgen. Hij heeft net zn medicijnen gehad. Wel zagen we dat hij toch best veel gegeten heeft vd witlof en zn bicks.. hij had helaas veel stress bij het geven van de medicijnen.

Al met al zijn we er nog niet gerust op.

Wij willen iedereen wel alvast bedanken voor jullie feedback, tips en meeleven...

Snuffy hebben we gekocht omdat hij mij herinnert aan Snuffel, een konijn wat ik vroeger als kind 14 jaar heb gehad. Dat was qua tekening precies eenzelfde, ook komen ze qua karakter goed overeen.

Ik hoop dat hij vandaag verbeterd! Want je konijn zo moeten zien is hartverscheurend...:(

Geplaatst:

Om 12.30u van mijn werk naar huis gekomen in de pauze om Snuffy te verzorgen.

Biks heeft hij niet meer gegeten. De groente heeft hij ook nauwelijks aangeraakt.

Olvarit wilde hij ook niet, dus met spuit dwangvoeren..

Hij is nog steeds erg benauwd. Zijn mondje gaat open om adem te kunnen krijgen.

Ik heb zijn neusje net weer gespoeld, hij nieste 4x.

Zo zijn oogjes schoon maken. Er zi weer rommel.

Dadelijk maar weer de sauna in, in de hoop dat hij daar minder benauwd van wordt.

De medicijnen zie ik hun werk nog niet doen...

Ik heb een konijntje dat wanneer ik eraan kom, dicht en snel tegen me aankruipt van "redt me"!

Zucht... Kon ik maar meer doen. Dit is een lijdensweg voor Snuffy....

Geplaatst:

Het is jammer dat je ver van Utrecht zit

Bij dierenuniversiteit in utrecht hebben ze ervaring met deze gevallen

Een kennis van mij is er ook heen gegaan na doorverwijzing van de kkda

Geplaatst:

Is het niet een optie om een zwaardere antibiotica in te zetten als ie zo vreselijk benauwd is? Ik heb destijds Duplocilline gehad voor m'n konijn. Dat moest ik dan met een injectie onder z'n huid spuiten en ik zag vrij snel resultaat. Maar dit moet je uiteraard wel even met je dierenarts overleggen want ik weet niet of het vlak na elkaar gebruiken van verschillende antibiotica een negatief effect op elkaar kunnen hebben.

Geplaatst:

Op welke termijn moet AB werken?

Als Snuffy niet goed eet en drinkt, heeft dit invloed op de werking van de AB?

Gaan zo weer de sauna in.

Hopelijk biedt hem dit meer lucht.

Geplaatst:

ik weet het niet precies maar gerrit van mij heeft

veel ab kuren gehad ivm snot

ik vond hem altijd de derde dag opknappen

er zijn veel ab ik weet niet of ze allemaal dezelfde werking hebben

Geplaatst:

Het zou ook wel 2 dagen kunnen zijn. Ik denk dat je het beste gaat overleggen met de dierenarts. Wanneer je verbetering zou moeten zien en of je evt een andere antibiotica kan proberen (bv Duplocilline) Maar dit is mijn mening he. ;)

Geplaatst:

We maken ons op voor t derde DA bezoek, de toestand gaat niet vooruit. Hij eet niet, drinkt niet en wil ook dwangmatig niet eten of drinken.

Je diertje zo zien lijden is iets wat we allebei niet kunnen verdragen. Als hij niet meer beter kan worden, mag hij wat ons betreft zijn rust krijgen. Al doet ons dat enorm verdriet.

DA gevraagd of zij denken dat er nog iets aan te doen is, dat weten we zo...

Als dat antwoord negatief is, dan zullen we Snuffy zijn laatste reis geven...

De enige troost die ik kan geven is dat we snel uit de opvang 2 diertjes zullen halen, mocht Snuffy t niet redden.

Zucht...ik ben er kapot van...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .