kusmarjo Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Bij het knippen van de nageltjes zag ik ineens dat het duimpje van het voorpootje gebroken was, het was niet ontstoken, niet open en ziet er nog roze uit, haartjes eromheen zagen er ook normaal uit, maar het hele nageltje, + duimpje hing er maar slap bij, op het punt waar het overgaat op het teentje hing hij dus slap, om het zo maar uit te leggen, als ik het aanraakte gaaf het diertje geen reactie die pijn aangaf, misschein omdat nijntjes minder snel pijn laten merken, maar ik had niet het idee dat hij er last van had.hij eet gewoon, hij keutelt goed, hij loopt en rent prima, niks aan te merken. Ik ben benieuwd wat ik ermee moet doen, hij heeft er zo te zien geen last van.
ShinLi Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Ik heb hier één konijn zitten die heb ik pas vanaf toen ze 3 was, maar het lijkt wel of ze een teentje mist of deze ook op één of andere manier vroeger gebroken is geweest. Je zou altijd even voor de zekerheid met de dierenarts eerst telefonisch overleggen, heeft toch even wat meer kennis ervan en dan kunnen jullie samen beslissen of er naar gekeken moet worden.
kusmarjo Geplaatst: 14 april 2012 Auteur Geplaatst: 14 april 2012 vandaag weer even gekeken heo het eruit zag, het hele teentje is eraf, er zit een stompje, geen ontstoken plek, mooi klein korstje wat ik in de gaten blijf houden tot het helemaal geheeld is. diertje heeft nogsteeds geen last van.
Aanbevolen berichten