Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal.

nou, de titel zegt het eigenlijk al.

mijn konijn verhaart heel erg!

mijn kamer zit onder zijn haar.

heel irri.

moet ik hem nu kammen?

groetjuhs me

Geplaatst:

Jep, kammen, zachtjes de losse haren eruit plukken, borstelen etc. Als je dit niet doet gaat het klitten en zal je konijn het zelf eraf moeten halen wat tot een verstopping kan zorgen, zeker bij weinig ruimte om te rennen..

Geplaatst:

Beter dan kammen : je neemt zo een handschoen waar sommige mensen de vaat mee doen. Liefst een model met bobbeltjes aan. In de dierenzaak verkopen ze er nu ook al en daar ga je je konijn goed mee masseren. Je gaat zien dat het los haar vanzelf loskomt.

Opletten dat het konijntje zichzelf nu niet teveel gaat likken. Hierdoor zou hij een verstopping kunnen krijgen.

Dit kan je voorkomen door hem vezelrijke voeding te geven.

Geplaatst:

Mijne haart ook erg uit. Ik pluk en borstel hem. En voor mijn huis en kleding en meubels heb ik natuurlijk de stofzuiger. En van die plakrollers van de action en een borsteltje met rood waarmee je als je 1 kant op veegt haartjes overal af krijgt.

Geplaatst:

Ja maar als ze echt gaat kammen met een kam beschadig je de nieuwe haartoppen. Dat heb je liever niet natuurlijk. Je moet ze echt een beetje helpen als de haaruitval te snel gaat.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .