Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik had een paar dagen geleden een topic geopend omdat flappie verleden week woensdag werd gecastreerd. nu ik zat juist op het wc en zag tegen de rand van de deur bloeddruppels en op de grond een sliert bloed van 4cm het bloed was al helemaal opgedroogd dus ik zou niet weten hoe lang het er al zat en ik kan niet met zekerheid zeggen dat het pas van vandaag is. et is niet echt een plek dat je goed ziet tenzij je je wat bukt.

het kan niet van mij of mijn vriend zijn dus dan blijft alleen nog flappie over.. ik heb hem meteen helemaal nagekeken maar vind niets. ik kan de wond van de operatie ook niet meer zien zijn vacht is erover maar als ik voel lijkt alles in orde. pootjes en zo ook nagekeken.

de da had mij verzekerd dat hij niets kon lostrekken of zo want alles is langs binnen dichtgemaakt. hij eet goed, drinkt goed is, was enkel de eerste 2 dagen suf maar daarna geen probleem hij is nu zelf heel actief.

Is het mogelijk dat hij het heeft opengekregen of iets in die aard zelf al zie ik niets?

Geplaatst:

Urine kan ook op opgedroogd bloed lijken, dus dat zou ook nog kunnen. Van bepaalde voeding (wortel, wilgen?) verkleurt de urine naar oranje-rood. Of er is een nageltje afgebroken. Als de wond er ok uit ziet en je konijn is levendig zal dat het denk ik niet zijn.

Geplaatst:

ja ik heb wel al gezien dat urine rood kan zijn maar dat was dan eerder oranjerood bij flappie en dit is echt wel bloed denk ik. het is ook geen plasje maar echt een streep van halve cm breed en 4cm lang. bovendien is hij al terug zindelijk, hij doet terug alles in zijn kooi.

ik zal zijn nageltjes een nakijken:yes:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .