Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo ik heb een vraagje weet jullie misschien of de jonkies van een konijn meteen achterelkaar uit komt of niet??

en ik had een dode jonkie in de kooitje gevonden. maar de mannetje en vrouwtje zaten wel in het zelfde kooitje maar toen ik de dode konijnje had gevonden legde ik de vrouwtje en manntje meteen uit elkaar maar zijn de andere jonkies nu opgegeten of zijn ze nog niet geboren ??

ik hoop dat je snel een bericht trug stuurt

stuur aub snel een reactie want mijn konijn is nu op verwachting

groetjes sados 23

aangepast door sados23
Geplaatst:
Hallo ik heb een vraagje weet jullie misschien of de jonkies van een konijn meteen achterelkaar uit komt of niet??

en ik had een dode jonkie in de kooitje gevonden. maar de mannetje en vrouwtje zaten wel in het zelfde kooitje maar toen ik de dode konijnje had gevonden legde ik de vrouwtje en manntje meteen uit elkaar maar zijn de andere jonkies nu opgegeten of zijn ze nog niet geboren ??

ik hoop dat je snel een bericht trug stuurt

stuur aub snel een reactie want mijn konijn is nu op verwachting

groetjes sados 23

Een nieuw topic is idd handig, maar ik denk dat het bellen van een da raadzaam is..

Geplaatst:

Hoe is het afgelopen nu?

De jongen komen vlug achter elkaar.. als je ziet dat ze nog aan het hijgen en persen is dan zitten er meer jongen in haar..

Let er ook op of ze actief is, eet en drinkt dat wijst erop of het goed met haar gaat ofniet

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .