Ga naar inhoud

gespleten lip?


annenas

Aanbevolen berichten

http://www.mijnalbum.nl/Album=XR8MVTNX

Een aantal dagen geleden heb ik een konijn geadopteerd in een opvang, om te koppelen met mijn konijn.

De koppeling is super goed gegaan, ze zijn super gezellig samen.

Ik maak me alleen wel zorgen om mijn nieuwe konijntje, ik heb wat foto's geupload van zijn neusje, is dit normaal?

Want de neus van mijn andere konijn ziet er heel anders uit, het lijkt wel een hazenlip :erf:

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!!!

Alvast bedankt,

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad hazenlip kwam ook het eerst in me op. Maar zn neus is ook wel erg nattig of niet? Ik weet zelf niet wat hier aan de hand kan zijn. Maar zag het er wl zo uit toen je hem uit de opvang haalde?

Zou toch morgen bij de dierenarts langsgaan. Zo te zien staan zn voortanden wel goed maar als het zo nattig is deugt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad eerst naar de opvang bellen of zij je hier wat meer informatie over kunnen geven. Hoe dit eventueel gekomen is en of ze dit ooit is opgevallen. Maar het 'kwijlen' of natte neusje zou ik zowieso wel even verder onderzoeken. Door observeren kun je er wel achter komen of dit door het drinken uit het bakje komt of niet. Maar mijn konijnen hebben nooit zo'n natte snuit/neus als ze uit een bak met water drinken. Dus kijk eens hoe het eruit ziet als hij een tijd niet gedronken heeft. Misschien dat er toch wel iets meer aan de hand kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .