Ginger Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 HoiOmdat het mooie weer er straks als het goed is weer aan komt, wil ik een panelen ren kopen, zodat ze ook even lekker op het gras kunnen.Maar hoe lang mogen ze op het gras ?Groetjes Nienke
KoenSilvertant Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Ze moeten eerst even wennen, dus eerst even kort, kijken naar de keutels.Als ze na een tijdje gewend zijn kunnen ze er lang op blijven staan hoor!
wupsie Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Max en mini staan er, afhankelijk van de themperatuur, de hele dag/middag lekker op het gras bij mooi weer. Ze laten wel eens een bdk liggen als zeop het gras staan, maar ach, anders vind er er nooit ook maar 1 van ze, dus daar maak ik niet zo'n probleem van. Ik zou wel de eereste keer even kort houden om te kijken hoe ze erop reageren. Maar als ze van een half uur niks krijgen zullen ze van een middag of een dag ook niks krijgen.
Ginger Geplaatst: 9 april 2012 Auteur Geplaatst: 9 april 2012 Dankje Lilian Dus eerst even een kwartiertje/half uurtje en als dat goed gaat, kunnen ze wel een mooi poosje er op staan
wupsie Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 :yes: als ze niet tegen gras (of ander vers groenvoer) kunnen merk je dat na een korte tijd op het gras (of een klein stukje groente) wel. Krijgen ze op dat kleine beetje geen reactie dan zullen ze met een grotere hoeveelheid vast ook geen last krijgen.
Aanbevolen berichten