konijntje400 Geplaatst: 9 april 2012 Auteur Geplaatst: 9 april 2012 Hij heeft volgens mij wel minder diaree
Domino Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Heeft ie nog wel hooi gegeten? Of uberhaubt iets?? (het is best wel belangrijk dat als je konijn ziek is, dat je er wel heel goed op let! )
tash Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Ik heb vanaag effe niet op mijn konijn gelet het kan zijn dat ik hem morgen dood in zijn hok vindt :(wat is dit voor een kul?? als een dier ziek is hoor je erop te letten en voor te zorgen!
Jeannine Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Ik heb vanaag effe niet op mijn konijn gelet het kan zijn dat ik hem morgen dood in zijn hok vindt :(Als je konijn ziek is ga je toch extra vaak kijken! Je moet zo'n diertje toch in de gaten houden.Hier snap ik dus niets van!Hoe is het met het hooi gegaan? Is dat nog gelukt?
Moniek Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Hier snap ik dus ook niks van. Je adviseerd een ander om effe naar de dierenarts te gaan, terwijl je eigen konijn al een paar dagen diaree heeft en je gaat nog niet kijken! Ik zou maar snel eens wat ondernemen. Ik hoop natuurlijk dat je konijntje beter wordt.
pluis04 Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 het is belangrijk dat je hem wel goed in de gaten gaat houden.dat hij niet gaat uit drogen.
Miffy1 Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Ik heb vanaag effe niet op mijn konijn gelet het kan zijn dat ik hem morgen dood in zijn hok vindt :(:surprised::surprised::surprised:Je zal nog wel vrij jong zijn aangzien je van je ouders afhankelijk bent om naar de dierenarts te gaan, maar ik vind het echt heel erg om dit te lezen. Als je een huisdier hebt dan ben je daarvoor verantwoordelijk, zo'n beestje kan moeilijk zelf naar de dierenarts gaan als hij ziek is. Lekker voorbeeld geven je ouders ook......
Jeannine Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Hoe is het nu met je konijn? Leeft het nog of heb je het inderdaad dood gevonden, zoals je schreef? Ik hoop dat het allemaal meevalt!
konijntje400 Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 Mijn konijn is weer beter heeft weer een gezond leventje ik ga meer opletten en ook meer met hem spelen love you kwiekje (kwiekje is mijn albino= nieuw zeelander=mijn KONIJN
konijntje400 Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 Hou op het was ook zo erg nog niet ik heb hem vanddag hooithee gegeven hij is nu weer helemaal beter DOOR MIJN OUDERS EN NAARTUURLIJK MEZELF
Aanbevolen berichten