Maaike89 Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Hoi allemaal,Ik zit een beetje met mijn handen in 't haar en ik hoop dat jullie misschien ervaringen, tips of goede ideeën hebben?Vorige week begon Ruben een beetje met kwijlen en toen we bij de DA waren bleek hij een grote zweer achter zijn voortanden te hebben. Hij krijgt nu antibiotica en pijnstillers en hij eet nog wel, maar hij voelt zich duidelijk niet lekker.Bijna 4 jaar geleden vond ik een hoopje bot met vel op de parkeerplaats van het winkelcentrum en sindsdien is hij altijd een probleemkonijn geweest. Hij heeft regelmatig gas, snot en bij een beetje stress al diarree. We gaan woensdag op controle, maar nu na een week medicijnen is hij nog niet opgeknapt. We geven hem uiteraard nog niet op, maar ik zie hem niet graag lijden (en daar gaat het nu wel op lijken).Hebben jullie hier misschien ervaring mee?Alvast bedankt, ook namens Ruben!
Bianca Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Wat bedoel je met een 'zweer'? Ik weet wel dat kaakabcessen bij konijnen voorkomen. Die zijn helaas heel hardnekkig, maar moeten meestal ook operatief aangepakt worden.
Aanbevolen berichten