hannexx Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 hallo bunnybunchertjes :mdr:ik maak me een beetje zorgen over mijn konijn vroeger had hij altijd zwarte keuteltjes en nu zijn die meer bruinachtig ik weet niet zeker of ik me zorgen moet maken maar zou niet weten hoe dit komt misschien ben ik er gewoon meer op gaan letten kan ook weten jullie wat het is of is het helemaal normaal ??
NaOomkuuHh Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 lijkt me juist beter. Als ze zwart zijn (is hier) eten ze minder hooi. Hier zijn ze altijd bruin/groenig. Je ziet hier ook meestal de hooi stukjes erin zitten.
jrjsieben Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Ja des te bruiner is beterDonker beteknt vaak te veel biks en te weinig hooi
hannexx Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 fioew wat een opluchting , ik had hier wat rondgelezen op het forum en eigenlijk kreeg hij wat te veel eten ( gemengdvoer ) nu krijgt hij dat niet meer te veel maar wel altijd een goeie plak hooi en soms eens een worteltje , ik ben vanplan hem biks te gaan geven omdat ik hier ook heb gelezen dat het beter is misschien eerst effe een paar dagen wat biks onder het gemengd voer te doen zodat hij sneller went aan meer biks dan gemengd ??
hannexx Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 anders gaat hij misschien niet meer eten omdat hij de biks niet gewend is ??
jrjsieben Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Ja je moet altijd langzaam overstappen op ander voerDus doorelkaar mengenGoede biks en betaalbaar is Supertrio van hopefarmsEr zijn nog betere maar die zijn ook duurder SSMaar daar hoef je weer minder van te geven dus valt het ook wel weer mee http://www.wiki.clusiusschagen.net/images/7/7d/Konijnenkeutels.jpgKijk een hoe licht deze zijn
hannexx Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 oke dan ben ik ook weeral eens opgelucht :mdr:
Aanbevolen berichten