Boseetje Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Vorige week woe diagnose EC en haakjes voor Gijs gehad, zelfde dag ok voor haakjes. Gijs verbeterde maar niet en ook de da vond het vreemd dat ie niet ging eten.... was onderhand erg moe!Gister zag ik ineens dat zijn achterpoot minder "verlamd" is en zijn kopje nog wel iets scheef maar mijn inziens minder scheef... Verder gaf ik gisteravond witlof en viel meneer het eten weer aan! VOOR HET EERST WEER! Het is alles of niets hier! OPLUCHTING! Ik klop wel voor de zekerheid af maar pffff!
AnneGrootendorst Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 Fijn dat Gijs weer wat beter is! Hij wordt neem ik aan behandeld voor de EC? Misschien dat dit ook de reden is dat ie op begint te knappen, dat de medicijnen voor de EC aan beginnen te slaan. Sterkte met hem!
Boseetje Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Geplaatst: 5 april 2012 Ja hij krijgt panacur, en heb hem tot eergisteren pijnstilling en cisaral gegeven voor zijn buik, darmen lagen door haakjes bijna stil... gaat snel zeg, hij at nog maar 1x niet enthousiast vorige week... pfff alert zijn is belangrijk!
Cleo en Jackson Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Alert zijn is zeker belangrijk.. weet ik hier alles van!Maar fijn dat meneer weer wil eten! Zet m op Gijs!
michaela23 Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Das goed nieuws zeg, hopelijk blijft het ook zo.
JOEPENKOOS Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 Dat is goed nieuws en zeker fijn dat er wat verbetering inkomt:)
Aanbevolen berichten