Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Mijn Billy is gister dus gecastreerd. wat vreselijk om je konijntje daar achter te laten, en helemaal bij het ophalen zat hij er duf bij. maargoed ik moet hem dus 2x daags die carprofen drops geven, gister avond gedaan. maar wat een drama zeg. Hij word helemaal hystirisch en gaat daardoor erg zwaar ademen.

Deze ochtend rende hij gewoon vrolijk rond en sprong me bed op een af. Toen heb ik even gekeken of hij zijn wond niet open had gemaakt maar dat was gelukkig niet zo.

Evengoed die drops gegeven maar weer hetzelfde probleem. hij gaat helemaal op tilt.

Is het echt noodzakelijk om dit te geven? want hij huppelt nu alweer vrolijk rond.

En ik wil hem niet elke keer 2x per dag elende bezorgen.

Geplaatst:

Mijn rammetje heeft helemaal niets gehad. Hij heeft nergens last van gehad.

Als ze flink protesteren, gaat het vaak wel goed met ze. Zelf zou ik ermee stoppen en kijken of hij gewoon lekker blijft eten en geen tekenen van pijn geeft.

Dat is wat ik zelf zou doen, maar je kunt natuurlijk altijd even overleggen met je DA. :)

Geplaatst:

Oke bedankt voor jullie reacties. Daat laat ik het nu gewoon even zo.

Mocht ik nou zien dat hij niet meer eten wil of iets dergelijks dan zal ik ehet weer proberen.

Maar denk inderdaad nu ook dat hij beter af is zonder.

Geplaatst:

DA belde mij gister ook nog op om te vragen hoe het met Billy ging.

Verhaal voorgelegd en die zei ook dan kan je ze inderdaad beter niet geven. Mocht hij later problemen krijgen met niet willen eten etc dan kan je het eventueel weer toepassen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .