Gast Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 HeeIk heb zonet ontdekt dat mijn Pluisje een beetje piept, of iets in die richting, als ze ademt. Als ze iets ruikt en daardoor meer gaat snuffelen wordt dit erger. Het is me nog niet eerder opgevallen en maak me toch wel zorgen.Ze is totaal niet dik & krijgt gezond te eten: biks, hooi & komkommer of sla.Is er iets ernstigs aan de hand of komt dit vaker voor?Hoop dat jullie me kunnen helpen!
jrjsieben Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 De dierenarts is de enige die met zulke dingen kan helpenIk zou Pluisje gewoon even goed nalaten kijkenWat voor bodembedekking gebruik je
kb1988 Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Je bedoeld een soort piepende ademhaling, wat mensen ook kunnen hebben bij een verstopte neus? Dit heeft Kiddo ook al weken, maar hij lijkt zich niet slecht te voelen. Hoe voelt jou konijn zich dan verder?
Gast Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Ik heb houtkorrels als bodembedekker, maar Pluis was al een behoorlijke tijd uit haar hok. Misschien kwam het door een kartonnendoos?Ze was verder heel actief, nieuwsgierig & aanhalig. Vandaag lijkt het weer voorbij te zijn, maar ben toch een beetje huiverig wat het nou geweest is...
Aanbevolen berichten