Fluf en Tinus Geplaatst: 2 april 2012 Delen Geplaatst: 2 april 2012 Misschien moeten ze weer even een beetje wennen aan hun gezonde zelf. Dat zie je tenslotte wel vaker bij koppeltjes, zo af en toe nog weer eens testen of de verhoudingen nog gelijk zijn. In ieder geval fijn dat ze weer zo lekker op weg zijn! Go, go, go! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2012 Zo de DA gesproken.vanavond nog even medicatie ophalen (metacam, cisaral)Omdat dat op is.Verder gaan we nu langzaam afbouwen. de primperan en cisaral nog aanhouden ook de pijnstilling/onstekingsremmerEn dan het bijvoeren naar 1 of 2 x per dag.Eigenlijk eten ze al helemaal goed weer volgens mij maar ik ga in overleg afbouwen wil niet terug bij af zijn!Zorg er ook voor dat ik voor het weekend(pasen) genoeg medicatie & critical care in huis heb.. Je zal maar zonder zitten..Vind het wel lastig.. want wanneer kan ik met dit alles dan gaan stoppen?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 2 april 2012 Delen Geplaatst: 2 april 2012 Als ze gewoon goed blijven eten, kan je alles gaan afbouwen, lijkt mij.Ik weet van Cisaral dat je af moet bouwen. En zolang ze het goed blijven doen? Altijd een beetje lastig, omdat ze niet met je kunnen praten.In ieder geval wel fijn dat het vooruit gaat met ze! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2012 Jaa doe afbouwen in overleg ook hoor.Maar heb wel het idee dat mijn DA daar voorzichtig in is.. Wat niet onterecht is gezien ze meer dan een week niet voldoende zelf aten.Ik hoop gewoon dat goed blijft gaan nu ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 2 april 2012 Delen Geplaatst: 2 april 2012 Logisch hoor Het is niet niks wat jullie de laatste tijd hebben meegemaakt, maar ergens moet je wel weer vertrouwen hebben dat het goed kan komen, hoe moeilijk het ook is Als ze konden praten was het vast veel makkelijker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 2 april 2012 Delen Geplaatst: 2 april 2012 Voorzichtigheid is altijd goed, maar ik vind het toch tijd voor een klein feestje.:party::bounce::bounce::party: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2012 Als ze kunnen praten is het makkelijker..En ja we hebben wat meegemaakt maar vanaf dat ze actief werden na het eerset weekend geloofde ik er wel weer in)Maar wil niet te snel stoppen zeker niet gezien mijn DA dat ook aanraad!(thx voor de taart die lusten ze (nu;))wel denk ik!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2012 Het gaat nog steeds goed hier.Ben de medicatie nog aant afbouwen.Inmiddels nog 2x daags(ipv 3) en nog maar 2/3e van de dosering (dit alles in overleg met DA). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floris en stijn Geplaatst: 6 april 2012 Delen Geplaatst: 6 april 2012 Klinkt goed hoor het afbouwen. Doe het inderdaad niet te snel het afbouwen. dat heb ik eens gedaan en was geen succes. Het is toen ook wel weer goed gekomen, maar was qua medicatie wel weer terug bij af.Prettig dat ze toch weer wat ondeugd en ander gedrag laten zien. Dat betekent natuurlijk ook dat er weer genoeg energie is.Hoe is het ondertussen met jouw energie, kan me zo voorstellen dat je ook redelijk op bent, pffffSucces weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2012 Ik ben idd vrij op, maar op zich nu we aan het afbouwen zijn merk ik dat ik wel wat meer rust heb.. Heb duidelijk t gevoel dat het de goede kant op gaat.Ben er nu 2weken en dag mee bezig en das vermoeiend, daarnaast werk ik veel deze periode. Maar dat is niet erg. Zolang t maar goed gaat met de hupsels, dat geeft mij weer energie bij thuiskomst! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boseetje Geplaatst: 7 april 2012 Delen Geplaatst: 7 april 2012 Zooo hea, lekker relaxen dit weekend? Ik ben al op door 9dagen dwangvoer etc! Kan om 9 uur s' avonds al slapen en het klokje rond slapen! Verwen jezelf maar even goed!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teddytjes Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 Heerlijk meis dat het allemaal weer goed gaat. Nog even het laatste stukje en dan is alles weer als gewoon...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 fijn dat het nu goed gaat.vandaag lekker rustig aan doen kan je wat bij tanken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 wisten jullie nu trouwens wat de reden was dat ze allebei gestopt waren met eten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 9 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2012 wisten jullie nu trouwens wat de reden was dat ze allebei gestopt waren met eten?Helaas niet.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brenniiej Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 Vervelend dat je niet weet wat de rede is maar ze eten gelukkig weer:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten