Cleo en Jackson Geplaatst: 27 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2012 Ja hij wast wel vaker gekke dingen.. de bank,hok,etc behang is nieuw maar goed... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 28 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2012 Cleo was vanmorgen wat brokjes aant eten! (Gister aaf ook al 3 of 4) Bakje is niet leeg en er is vanacht ook niet heel veel groente of hooi gegeten.. Zo weer bijvoeren en vanavond weer bellen met DA.. is net of ze saafs het beste eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 28 maart 2012 Delen Geplaatst: 28 maart 2012 vreemd zeg allemaal wel een gedoe alemaal zeg met het bijvoeren.ik hoop dat ze vandaag allebei goed gaat eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 maart 2012 Delen Geplaatst: 28 maart 2012 heeft mn spandoek in het cafe toch nog iets geholpen nou ik haal hem gewoon weer te voorschijn hoor!!!*pakt het spandoek* hup nijntjes! hup nijntjes!! eten! eten! kom op! jullie kunnen het!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teddytjes Geplaatst: 28 maart 2012 Delen Geplaatst: 28 maart 2012 We blijven voor ze duimen en aanmoedigen hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 28 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2012 heeft mn spandoek in het cafe toch nog iets geholpen nou ik haal hem gewoon weer te voorschijn hoor!!!*pakt het spandoek* hup nijntjes! hup nijntjes!! eten! eten! kom op! jullie kunnen het!!Ik denk dat het spanddoek het m doet, haal je m nog even erbij?Ze hebben vandaag hooi gegeten de brokjes zijn leeg er is meer water uit het waterbakje..Andijvie en wortelloof zijn kwijt... Ik denk dat het de goede kant op gaat.. Het lijkt net of ze een soort van griepje hadden, maar ja we duimen nog even verder en kijk het aan want ben pas net 5min thuis..ZO weer de medicatie opzoeken en hupakee geven, zelf eten en dan hun weer bijvoeren(want dat moet ik ondanks alles toch doen.. en dan weer bellen na alles met de DA. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 maart 2012 Delen Geplaatst: 28 maart 2012 Jawoor ik haal em wel weer uit de kast haha *loopt naar de kast en pakt het spandoek er weer bij*Kom op jongens! lekker door blijven eten! gevulde buikjes zijn lieve buikjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 28 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2012 Grappig Cleo begint aan worteltje en aan witlof..Jacks zit zich te wassen.. Duimduim (en kijkt vol bewondering naar Lilian haar spandoek!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 28 maart 2012 Delen Geplaatst: 28 maart 2012 :rofl: dat vind ik toch stiekem wel heel erg grappig haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teddytjes Geplaatst: 28 maart 2012 Delen Geplaatst: 28 maart 2012 klinkt allemaal dat het toch weer de goede kant op gaat toch? Beter en dat horen we graag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 29 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2012 (aangepast) Hmmm.. Van8 is er eigenljk niet gegeten.. :( mssn een hapje hier en daar maar niet zo veel:(Vandaag dus weer bijvoeren, had gister 1x minder gedaan saafs..Verder moeten we kritisch blijven of ze iedere dag vooruit gaan.. maar goed dat is vanavond dan weer even kijken.(Wups pak je spandoek er even bij? ze knabbelen wel aan wat dingen maar ja ik wil lege bakjes, geen witlof of andijvie meer in de buurt.. EN EN EN blije konijntjes, maar opzich ze ogen wel relaxt en blij(Binkies hard rennen door huis, neer ploffen (zelfs bunnyflops heb ik gezien van de week..)Maar het is vandaag alweer dag 8.. Een week geleden at jacks niet en ging ik per direct naar de DA.. 29 maart 2012 aangepast door Cleo en Jackson Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floris en stijn Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 Oh wat een dappere nijntjes zijn het toch, kom op hoor! Je bent inderdaad al weer even bezig. Toch is er wel verbetering alleen gaat het altijd minder snel dan we zelf graag zouden willen, grrrr natuurlijk en zenuwslopend. Je zal wel hartstikke moe zijn ondertussen!Ze gedragen zich wel heel erg goed al zeg ik het zelf. Als ze nog rennen en neerploffen enzo dan voelen ze zich in ieder geval goed. Gedrag komt altijd na gevoel.....eerst voelen ze zich niet lekker en gaan daarna ook niet meer eten. Nu voelen ze zich kennelijk toch erg goed neerploffen rennen bunnyflops.....dan komt het gedrag van dit goede gevoel in de vorm van eten ook wel weer.Succes vandaag! Hoe doe je dat trouwens met je werk met al het bijvoeren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 29 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2012 Ik voer ze voor het werk bij, na het werk en voor het slapen gaan..(dat is een crime qua planning, ze hebben nu het voer achter de kiezen nu kan ik zelf klaarmaken vboor werk) dan rond half 7 weer medicatie 7 uu rbijvoeren zelf half 8/8 uur eten en dan om 10 uur nog een keer en 11 uur naar bed:$Tis niet optimaal maar ja.. Op dit moment spelen ze met het gordijn.. maar ik zou graag zien dat ze met hun eten in de weer zouden zijn..EVen snel ontbijten, omkleden, hok van denijnen fixen zodat ik vanaaf kan zien wat er op is.. En hupakee drukke dag iin de winkel met sandaaltjes verkopen(zie de zon namelijk nog schijnen!!!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 Kom op C&J, je moeten wel beter gaan eten hoor....Ik hoop echt dat ze weer gauw de oude zijn meid.Dikke knuffel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 Cleo en Jackson!!! wat is dit nou!!! ik heb ook mn nachtrust nodig hoor!! en jullie horen snachts actief te zijn dus doe ook ff een beetje je best zonder mijn spandoek...nou vooruit nog 1 keer dan... of misschien kan ik em beter ophangen, dan blijven jullie em zien!!*pakt het spandoek erbij en hangt em aan de muur* nou hophop jongen en meisje! eten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boseetje Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 ETEN!!! We kunnen de konijnen tamtam inschakelen.... mogen ze hier ook langskomen! Gijs hapt hier en daar eensprietje hooi, appel, wortel weg maar dat is het! Maar ik heb geluk dat Miep niet meer solidair is en gewoon vrolijk verder eet.... Gauw weer beter worden hoor Cleo en Jackson!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 ow dan moet ik weer aan de knutsel ja, je mag mn spandoek wel ff lenen, dan ga ik voor hier ff een nieuwe maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 29 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2012 Poe hee, vandaag is het stabiel, niet direct top.. hooi en brokjes en groentes worden niet direct opgegeten, en het blijft ook liggen.Heb de DA gesproken.. en we gaan het weekend zo door.. ik ga hem iedere dag smsen en maandag om half 5 bellen met hem.Dan gaan we dan kijken hoe en wat verder als het nog niet goed is.De dingen die we dan gaan overwegen zijn:Tanden onder narcose bekijken(kiezen, in geval van haken)Bloed onderzoek doeneventueel Echo of andere onderzoeken..(Dat de konijntjes het beiden hebben kan natuurlijk ook toeval zijn namelijk.. en daarom toch de kiesjes bekijken) gelukkig zijn ze redelijk actief en zien ze er niet uit alsof ze pijn hebben.. (nu krijgt jacks ook pijnstiller nog steeds natuurlijk) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 Wat vervelend zeg!En dag 8 alweer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boseetje Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 pffff...onzeker geen diagnose... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 jeetje zeg daar krijg je toch wat van dat je dan weer zo het weekend door moet.kan de dierenarts dan morgen niet kijken voor onderzoeken en haakjes zodat ze in het weekend op kunnen knappen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boseetje Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 Ik ben al doodop van 3 dagen dit, laat staan al 8 dagen!!! RESPECT en dan nog 2 konijnen ook! pfff! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2012 Ik ben dan ook wel moe boseetje..@ PLuisje naja gezien het steeds vooruitging vroegen we ons af of dat nodig was..Ze eten nu weer wat wortelloof, verder hoeven ze niets vannacht ook weer weinig gegeten.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 30 maart 2012 Delen Geplaatst: 30 maart 2012 daarom het breekt je helemaal op.daarom dacht ik waarom doet de dierenarts dan niet meteen al wat.heel veel succes van het weekend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teddytjes Geplaatst: 30 maart 2012 Delen Geplaatst: 30 maart 2012 He meis, succes en sterkte hoor van't weekend.Wij zitten hier nog steeds in de duimstand hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten