spongebob Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Is het erg als je konijn een nageltje breekt?
KoenSilvertant Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Nee hoor, gewoon even in de gaten houden, blijft het heel lang bloeden even langs de DA gaan.Maar meestal stopt het na eventjes al (het bloeden:P)
spongebob Geplaatst: 21 maart 2012 Auteur Geplaatst: 21 maart 2012 Oke, het bloedde een beetje , maar nu niet meer
Dille Dornez Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 mijn konijn marshmallow is eens gestropt aan een ijzerdraadje en hij was zijn nagel kwijt en dan hebben we naar de da geweest en het kon niet meer terug groeien maar ik veronderstel dat het bij jouw niet zo erg isnog veel suc6
Yicke Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Hier van 't weekend ook nog een bloedbad aangetroffen: nagel geknakt aan zijn achterpoot. Gelukkig op de tegelvloer. Hij was denk ik meer aangedaan van mijn 'onderzoeksdaden' om te achterhalen waar het bloed vandaan kwam dan van de nagel zelf... Als het netjes stopt met bloeden moet je je niet ongerust maken, het gebeurd soms.
spongebob Geplaatst: 24 maart 2012 Auteur Geplaatst: 24 maart 2012 Bij mij was het ook in een ren denk ik..
Aanbevolen berichten