carmen66110 Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 hoi ik heb een vraag aan jullie allmaal mijn konijn heeft een raar plekje achter zijn oor maar ik weet niet wat het is ik heb twee konijnen allebij mannetje maar ik weet niet hoe dat plekje komt
carmen66110 Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Geplaatst: 19 maart 2012 het is helemaal kaal daar hij krabt er ook vaak aan:$
carmen66110 Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Geplaatst: 19 maart 2012 mijn konijn verhaart nu ook heel veel bij dat plekje ik denk dat mijn konijnene hebben gevochte maar ik heb de konijnen niet zo lang ik weet er niet egt veel over
Evee Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Ik heb jouw vraag even een eigen topic gegeven.Hoe ziet het kale plekje er uit? Heb je er misschien een foto van? Is het gewoon kaal, of zitten er ook schilfers of rode plekken? Het kan inderdaad ook zo zijn dat ze gevochten hebben en het een wondje is, heb je er bloed gezien of zit er een korstje? Twee mannetjes kunnen meestal niet samen gehouden worden, dus de kans dat het een wondje is na vechten is best groot. Misschien is het slim om je konijnen even goed na te kijken om te zien of ze meer plekjes hebben. Dit kunnen namelijk bijtwonden zijn. Als het mogelijk is zou ik je konijnen uit elkaar halen, dus allebei een eigen hok geven.
Aanbevolen berichten