Jeannine Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Vanmorgen om 8.30 uur onze kleine Felix weg gebracht naar de dierenarts. Voor die tijd nog even gewogen en hij weegt precies 1 kilo (geboren aug 2011, 7 maanden oud dus) ben benieuwd of hij nog veel groter / zwaarder wordt. Heb wel eens gehoord dat kleine konijntjes eerder uitgegroeid zijn dan grote, klopt dat?Vanmiddag om 14.30 uur mag ik bellen hoe het met het mannetje is. Ookal weet ik dat het geen grote ingreep is, ben toch een beetje onrustig. Over 2 weken gaan we hem dan koppelen. Spannend, hoop zo dat het goed gaat met t meisje dat we in gedachten hebben. Lukt het niet dan mag hij natuurlijk een andere uitzoeken.
PaulaW Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 logisch dat je onrustig bent nu felix gecastreerd wordmaar gaat vast allemaal goed komen met hemover het groeien zou ik echt niet weten
pluis04 Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 ik zou ook ongerust zijn het is toch je diertje.komt vast goed met hem.
Bunny123 Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Spannend =) mijn mannetje is gister onder het mes gegaan.. Ik vond het ook super spannend maar het is gelukkig allemaal goed gedaan..Gister toen ik thuis kwam uit me werk was hij nog wel wat slaperig en rustig maar vanmorgen was hij alweer de oude. Kwam die alweer naar me toe huppelen en rondjes om me heen lopen:mdr:..Maar gaat vast goedkomen..
Jeannine Geplaatst: 8 maart 2012 Auteur Geplaatst: 8 maart 2012 Zo, hij is weer thuis, ik mocht hem om 16.00 uur weer ophalen. Heeft bij de dierenarts alweer wat gegeten en gekeuteld. Gaat dus goed komen.Toen ik vertelde dat we dachten dat t een meisje was, zei de assistente "Hij had ook wel hele kleine balletjes en we moesten wel even rammelen voor ze tevoorschijn kwamen". Was dus niet zo gek dat ik het niet eerder gezien had.
Jeannine Geplaatst: 8 maart 2012 Auteur Geplaatst: 8 maart 2012 Hij is nog heel sloom, ligt maar in zijn wc te liggen.Hij heeft al wel een witlofblaadje op en is nu met de 2e bezig.Liggen ook een paar mooie ronde maar hele harde keuteltjes in de wc
Aanbevolen berichten