PaulaW Geplaatst: 21 augustus 2012 Geplaatst: 21 augustus 2012 ik zou ook de lanzittende meenemen hoor vind ik ook altijd zo zieligen met wat geduld krijg je ze wel weer tamde FH waren dus allemaal al weg
Niek Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2012 Ze is echt prachtig om te zien. Het baasje van dino wil heel graag een hangoortje erbij, dus ik weet niet of ze deze wil. Ik ben iig helemaal weg van haar.Toen ik gisteren bij haar kooi stond ging ze eerst in het achterste hoekje zitten, maar toen ze merkte dat ik haar niet ging benaderen ging ze op haar zij liggen. Dus ik denk dat het zeker goed kan komen.
PaulaW Geplaatst: 22 augustus 2012 Geplaatst: 22 augustus 2012 Misschien iets voor bij Dino?volgens mij heeft het baasje van dino al een mooi hangoortje op het oog
Niek Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik heb ook op Luna gestemd:DDankje!
ZaZa Geplaatst: 22 augustus 2012 Geplaatst: 22 augustus 2012 Zomeropruiming..Ook hier geldt; Het klinkt allemaal gezellig, het topic is al maanden bezig...maar dwaalt ondertussen alle kanten op...en dat is niet de bedoeling.Slotje.
Aanbevolen berichten