JOEPENKOOS Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 Dat terwijl ze een "afgekeurd" fokkonijn is. Ze is gewoon een super knappe dame! :yes:haha Klaas is ook afgekeurd..teveel dwergfactor...en tja die kruin op z'n hoofd(z'n hanenkam) is ook niet echt mooi voor de keuring...Maar iedereen smelt ook bij hem weg haha:D
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Dat is herkenbaar!Mijn Billy is normaal ook niet zo van het knuffelen. Maar als we bij de DA zijn, springt hij altijd in mijn nek.Alles om maar weg te komen bij de grote gemene DA.Haha, ik kijk weer naar buiten: zitten die twee buiten weer op elkaar. Die weten ook van geen ophouden! Vieze dingen zijn het ook.Haha, nou hier wordt er eigelijk nooit op elkaar gereden. Luna jaagt wel eens achter Fenna als ze last van lentekriebels heeft, maar daar blijft het bij. De heren lijken het rijden helemaal verleerd te zijn sinds een aantal weken na hun castratie!Ik begrijp niet wat de konijnen zo eng vinden aan de DA. Ik vond haar erg aardig voor de konijnen! :yes:
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 haha Klaas is ook afgekeurd..teveel dwergfactor...en tja die kruin op z'n hoofd(z'n hanenkam) is ook niet echt mooi voor de keuring...Maar iedereen smelt ook bij hem weg haha:DIk vind Klaas ook een knappe vent! Vind het wel schattig dat hij zo klein is. Luna is overigens ook niet groot hoor. Ze was de kleinste volwassen voedster die de fokker had. Ze woog toen 1500 gram, maar hier met vriendjes en veel ruimte weegt ze ca 1350. Kan iets verschillen.
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 haha dus schijn bedriegt bij luna:mdr:Haha, ja! Luna is niet heel fel hoor, maar ze wil graag met 4 pootjes op de grond blijven en een aai over haar kopje mag als ze er zelf om vraagt. Ze komt wel tegen me aanstaan om te bedelen voor eten, maar als ik niets voor der heb dan hoeft het allemaal niet zo voor haar.
AnneGrootendorst Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 En dat terwijl ze er inderdaad zo knuffelig uitziet. Vervelend toch als je zo verkeerd begrepen wordt door je knuffelige uiterlijk.. Gelukkig snappen wij allemaal wel dat ze lekker met 4 pootjes op de grond willen blijven en alleen van een kroel op zijn tijd houden. Ik heb tegenwoordig een knuffel beneden liggen. als iemand dan vraagt of ie mag knuffelen met het konijn zeg ik dat ze beter de knuffel kunnen pakken
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Haha, ja idd, dan pakken ze de knuffel maar. Konijnen zijn zoveel leuker en liever als ze gewoon konijn mogen zijn.
Niek Geplaatst: 15 maart 2012 Auteur Geplaatst: 15 maart 2012 Nou, ik heb de verkeerde beschuldigd van het uitgraven van het toilet! Het was niet Luna, maar Jur! Heb hem vandaar betrapt. Vanmorgen stond de bak ookal aan de andere kant van het hok.
Niek Geplaatst: 15 maart 2012 Auteur Geplaatst: 15 maart 2012 De konijnen zijn overigens erg blij met het haar. Vooral Fenna vliegt door de ren. Zag steeds een zwarte vlek voorbij vliegen!
PaulaW Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 ach arme luna kreeg ze de schuld terwijl zij het wel netjes hield:mdr:helaas voor jur is hij toch door de mand gevallenwaarom ze blij zijn met het haar dat snap ik niet hahamisschien iets vergeten te lezenhier houden ze ook niet van opbeurenvan de 14 heb ik er een die het niet erg vinden dat is fluffie
Niek Geplaatst: 15 maart 2012 Auteur Geplaatst: 15 maart 2012 De konijnen zijn overigens erg blij met het haar. Vooral Fenna vliegt door de ren. Zag steeds een zwarte vlek voorbij vliegen!Zie dat deze zin idd niet klopt! Bedoel blij met het goede weer! :he:
Niek Geplaatst: 15 maart 2012 Auteur Geplaatst: 15 maart 2012 Ik kan heerlijk genieten van mijn konijnen als ik ze onderling bezig zie, dus vind het niet erg dat ze niet knuffelig zijn. Ze lijken het meest gelukkig met elkaar en ze vinden mij leuk als ik met voer kom! Maar zodra een van de konijnen komt vragen om een aai, dan maak ik daar meteen gebruik van natuurlijk! Tygo kwam vandaag met zijn kopje bij mijn hand toen ik in de ren aan het poetsen was. Na een halve minuut vond hij het weer genoeg en dan laat ik hem ook. Zonder dwang en ze heerlijk hun gang laten gaan werkt hier heel goed.
PaulaW Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 haha nou snap ik het wel hoor:mdr:hier hebben de konijnen en ik ook genoten van het mooie weerook ik vind het heerlijk om te kijken als de konijnen lekker met hun eigen ding bezig zijnnaar konijnen kijken is leuker dan tv kijken:mdr:dan krijg je toch een teken van tygo dat hij je lief vind
AnneGrootendorst Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Heirook zo een die liever konijnen kijkt dan tv. Kan er echt van genieten. Vanmiddag hebben we met z'n drieƫn heerlijk in de tuin gezeten en ik heb eigenlijk niet veel me gedaan dan wat op BB zitten en naar de konijntjes kijken. Ben zo weer wat uurtjes verder. Heerlijk hoe zemet elkaar omgaan en bij elkaar aandacht en genegenheid zoeken. Daar hebben ze mij helemaal niet bij nodig
Niek Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Geplaatst: 16 maart 2012 Idd beter dan tv kijken! Hier staat door de dag de tv zelden aan en s' avond heb ik nog altijd Lotje die dan wakker is en in actie komt. Zo verder nog twee lieve honden rondlopen, dus verveel me niet! Zo verder werk ik normaal ook, maar deze week vrij.
PaulaW Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 succes morgen bij de da ben benieuwd of de da tevreden is
Niek Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Geplaatst: 16 maart 2012 Dankje! Ik ben ook benieuwd. Ik heb haar iig niet meer horen niezen, dus dat was waarschijnlijk toch eenmalig. De afgelopen dagen veel buiten geweest, dus heb het goed in de gaten kunnen houden. Haar oogje en neusje zien er goed uit.
PaulaW Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 klinkt of de ab kuur goed zijn werk gedaan heeft:mdr:ik lees het morgen wel wat de da zei
Niek Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Geplaatst: 16 maart 2012 Morgen een konijnendagje. Eerst met Luna naar de DA en s'middags naar de opvang. :yes:
PaulaW Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 o ja was ik vergeten je gaat spullen brengen:he:ik ga volgende week zaterdag naar opvang goofydan is er open daggevaarlijk terrein vind ik die opvangs hoor:pkijk maar uit morgen je bent verkocht voor je het weet:mdr:
PaulaW Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 o ja nog een vraagje wie is lotjeje dochtertje
Niek Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Geplaatst: 16 maart 2012 o ja nog een vraagje wie is lotjeje dochtertjeNee, Lotje is de hamster! :mdr: Ik heb (nog) geen kinderen.
AnneGrootendorst Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Veel succes bij de DA en laat je niet omkopen door de onschuldige oogjes van de pluizebolletejs in de opvang!
Niek Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Geplaatst: 16 maart 2012 o ja was ik vergeten je gaat spullen brengen:he:ik ga volgende week zaterdag naar opvang goofydan is er open daggevaarlijk terrein vind ik die opvangs hoor:pkijk maar uit morgen je bent verkocht voor je het weet:mdr:Ik weet dat de opvang idd gevaarlijk terrein is, maar ik ben heel blij met mijn groepje. Als ik morgen in de opvang ben moet ik dat goed voor ogen houden. Hopelijk kan ik dan met mijn verstand blijven denken en niet mijn hart, want dan neem ik vast wat mee!
PaulaW Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 o ja wat een dombo ben ik :mdr: hoe kan ik lotje de hamster nou vergeten hahahaha
Aanbevolen berichten