Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Haha, ja ze zijn er wel duidelijk in wie ze wel of niet kiezen en gelijk hebben ze. Wij kiezen toch ook zelf!
PaulaW Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 gelukkig mochten we zelf kiezen dus de nijnen hebben zeker groot gelijk
Loesss Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Nou, ik heb Lena wel een beetje opgedrongen aan Billy hoor. Maar zeg nou zelf... die zijn gewoon voor elkaar bestemd Ohjeej, hoop dat het baasje van Dino hem nog terug krijgt na de vakantie. Misschien is hij wel ineens in een groep van 4 gekoppeld :whistle2:
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Billy en Lena zijn idd voor elkaar bestemd, maar ze zullen ook niet snel zeggen dat de ander niet knap genoeg is Ja, hoor het baasje van Dino krijgt hem wel terug, maar grote kans dat ik wel besmet wordt met het FH virus
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 ik heb net weer nieuwe foto's gemaakt ... een even kijken of er iets leuks tussen zit ... Luna staat er iig niet op ... ze zat in de tunnel onder de grond en was niet vanplan er uit te komen ... hoezo eigewijs? Een echte NHD!
AnneGrootendorst Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Hahaha eigenwijze Luna had natuurlijk helemaal geen zin in die camera. Ben benieuwd naar de foto's
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Heel af en toe kwam ze met haar koppie onder de grond vandaan ... ze is uiteraard ook erg nieuwsgierig, maar dan draaide ze weer om Maar er komen zo een aantal foto's aan.
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Deze foto's van Fenna ben ik erg trots op. Je ziet hoe goed ze vooruit is gegaan en hoe vrij ze zich nu voelt
Contrastique Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Wat een leuke foto's! Fenna is ook echt een mooierd en wat fijn dat ze zo gegroeid is bij je! Die laatste foto van haar is zo lief
PaulaW Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 fenna is zeker flink vooruit gegaan ze ligt er heerlijk ontspannen bijleuk hoor als je ze zo ziet bijkomenen jur en tygo staan ook mooi op de foto en zien er goed uitik vind ze alledrie super lief er uit zienmaar tygo is de knapsteluna zien we vast de volgende keer weer
PaulaW Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Hahaha eigenwijze Luna had natuurlijk helemaal geen zin in die camera. Ben benieuwd naar de foto's te hopen dat jou konijnen zich niet verstoppen anne als je een nieuwe camera krijgt:p
PaulaW Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Wat een leuke foto's! Fenna is ook echt een mooierd en wat fijn dat ze zo gegroeid is bij je! Die laatste foto van haar is zo lief heb je misschien ook een foto van dino ?kunnen we vast aan hem wennen we zijn gek op FH hier:mdr:
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Die laatste foto van Fenna vind ik erg schattig. Zo staat ze van een klein afstandje naar me te kijken. Even goed kijken of ik misschien iets lekkers voor haar heb Op de eerste foto zie je de haren van jur en tygo op Fenna zitten Die witte haren zijn toch echt niet van haar!
AnneGrootendorst Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Wat een mooie foto's! Die laatste van fenna is echt geweldig! Mooi gemaakt ook, knap hoor
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Dankje Dit is de eerste camera waarmee ik foto's kan maken van een zwart dier. Sta echt versteld van het resultaat als ik het vergelijk met eerdere foto's van fenna met een andere camera.
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 iets heel anders trouwens ... ik krijg toch het idee dat Jur echt wat ouder begint te worden ... hij lijkt iets stijver in zijn achterpoten. Vooral als hij net gelegen heeft en hij staat op dan hups hij met gestrekte poten. Kan het even niet anders uitleggen. Hij rent en springt wel nog hoor. Hij is nog lekker actief, alleen iets minder flexibel en snel als voorheen. Hij is nu 7 jaar.
PaulaW Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 je nieuwe camera maakt zeker mooie foto s
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 iets heel anders trouwens ... ik krijg toch het idee dat Jur echt wat ouder begint te worden ... hij lijkt iets stijver in zijn achterpoten. Vooral als hij net gelegen heeft en hij staat op dan hups hij met gestrekte poten. Kan het even niet anders uitleggen. Hij rent en springt wel nog hoor. Hij is nog lekker actief, alleen iets minder flexibel en snel als voorheen. Hij is nu 7 jaar.Wil er nog even aan toevoegen dat hij dus gewoon goed eet, drinkt en poept ... verder geen gekke dingen te merken aan hem.
Contrastique Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 heb je misschien ook een foto van dino ?kunnen we vast aan hem wennen we zijn gek op FH hier:mdr:Oh ja die heb ik wel ;-) (sorry van het spammen van je draadje, Nicole )Voor het eerst de tuin in!Al gauw vind ik het heel leuk en moet iedereen weten dat het van mij is!Oh, kijk eens hoe knap ik ben!Ook in de tuin maar hier ben ik alweer wat ouder (nog steeds lekker jong hoor!)Als baasje strijkt dan lig ik graag tussen de benen! (dat ben ik dus niet want ik HAAT strijken)En wortels vind ik ook lekker!En dit is mijn nieuwe huisje op de gang, lekker koel en ruim!En dat was het wel anders wordt dit wel een erg lange post.
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Geeft niet indra, je mag gerust foto's plaatsen van dino :yes:
PaulaW Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 nou ik ben verliefd hoor wat een schatje:love:gezellig dat hij bij je komt liggen tijdens het strijkennicole jij gaat je wel vermaken met dino
Loesss Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Wauw wat een mooie foto's! Jur begint ook een beetje bejaard te worden. Ik meen me te kunnen herrinneren dat Iris ( Dollie) een soort van fysiotherapie doet met Fred om hem soepeler te houden. Misschien ook een ideetje voor Jur. Weet alleen niet hoe Jur daar tegenover staat. Hij moet natuurlijk wel een beetje meewerken
PaulaW Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 heb ik er over heen gelezen dat er iets met jur is?
Niek Geplaatst: 3 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2012 iets heel anders trouwens ... ik krijg toch het idee dat Jur echt wat ouder begint te worden ... hij lijkt iets stijver in zijn achterpoten. Vooral als hij net gelegen heeft en hij staat op dan hups hij met gestrekte poten. Kan het even niet anders uitleggen. Hij rent en springt wel nog hoor. Hij is nog lekker actief, alleen iets minder flexibel en snel als voorheen. Hij is nu 7 jaar.dit bericht heb je waarschijnlijk overheen gelezen.Het verblijf nodigt hem wel uit om te blijven springen. Anders kan hij niet in het graaf gedeelte komen. Hij is ook actief met graven.
Niek Geplaatst: 3 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2012 Maar als je zijn achterpoten vergelijk met die van de andere zie je dat jur ook minder gespierd is. Op de foto van hem zie je ook dat hij vrij smalle achterpootjes heeft. Die van de andere zien er veel steviger uit.
Aanbevolen berichten