Niek Geplaatst: 29 juli 2012 Auteur Geplaatst: 29 juli 2012 Ja, dat zou ook kunnen! Hoeft idd niet nieuw te zijn, want wordt toch ingegraven. Ik kijk gewoon eens wat ik vinden. Het heeft niet heel veel haast, maar vind het toch wel fijn als alles in orde is en ik zeker weet dat ze er echt niet uit kunnen.
PaulaW Geplaatst: 29 juli 2012 Geplaatst: 29 juli 2012 even gekeken voor je maar er staan er zat op marktplaats hoormoet je alleen wel iets in je buurt vinden
Niek Geplaatst: 29 juli 2012 Auteur Geplaatst: 29 juli 2012 Leuk dat je al gekeken hebt. Ik zal zelf ook even kijken
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 Het liefst wil ik een rechthoekige bak .. dat is gemakkelijk met betegelen erom heen ... maar hier in de buurt nog niet gevonden helaas.
PaulaW Geplaatst: 30 juli 2012 Geplaatst: 30 juli 2012 denk ook dat dat het makkelijkste met tegels leggen isanders word het een heel puzzelwerk er om heenje kan ook zelf een advertentiie plaatsen met ik zoekik heb geen idee wat die vijvers nieuw kosten eigelijkje wil zeker een grote hebben
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 Het liefst zo groot mogelijk ja ... maar nieuw zijn ze wel een paar honderd euro ...
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 Dat had ik ook niet gedacht, maar had eens op sites gekeken om een idee te krijgen van wat het kost ... schrok er wel van.
PaulaW Geplaatst: 30 juli 2012 Geplaatst: 30 juli 2012 ik ook en ook bij hornbach zijn ze zo duur?is het misschien een idee om zelf een houten bak te makenen die in de grond te gravenmaar moet je weer duur hout voor hebben wat niet verrot
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 ik moet bij hornbach nog gaan kijken. Als ze de daar hebben zullen ze minder duur zijn denk ik. Het hoeft ook geen super kwalitet te zijn. De konijnen kunnen er toch niet zomaar doorheen. Anders zouden ze ook zomaar uit een konijnenkooi kunnen komen
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 Hout zou ook kunnen ... is ook niet goedkoop, maar voor de prijzen die ik voor de vijverbakken gezien heb tot nu toe ...dan is hout nog goedkoper denk ik. Inderdaad dan wel hout dat niet rot.
AnneGrootendorst Geplaatst: 30 juli 2012 Geplaatst: 30 juli 2012 En van die golfplaten? Die zijn meestal niet duur en kun je dan zelf met 5 platen een soort van bak van maken. Misschien is dat een optie..
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 Dat is idd ook een hele goed optie ... ik zal het sowieso ook eens met mijn vriend bekijken, want die is wel handig en helpt gelukkig wel graag.
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 Het zal vast wel gaan lukken op de een af andere manier
PaulaW Geplaatst: 30 juli 2012 Geplaatst: 30 juli 2012 ja dan spijker of niet je de golfplaten aan een raamwerk van balkenmisschien zeg ik wel iets geks hoor maar mijn man is er nietanders had ik eerst even gevraagd of dat kan voor dat ik het roep
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 Haha, ik heb ook nog geen idee hoe ik het precies kan maken hoor. Maar mijn vriend is nu lesgeven, dus kan het ook niet vragen
PaulaW Geplaatst: 30 juli 2012 Geplaatst: 30 juli 2012 nou je vriend weet het vast wel beter dan ons zo handig ben ik nou ook weer niet hoor haha
PaulaW Geplaatst: 30 juli 2012 Geplaatst: 30 juli 2012 mijn man is thuis even onze bouwplannen besproken hahahij zegt dat dat makkelijk kan en de goedkoopste oplossing isbenieuwd of jou vriend onze plannen ook hgoedkeurd:p
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 Haha, nou zal het er over hebben met hem.
Niek Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Geplaatst: 30 juli 2012 Plan is al klaar! Enige nadeel is dat het nog even kan duren ... zal het even uitleggen. We hebben een kleine overkapping aan het huis. We willen dat graag groter maken, hebben het al aangevraagd en de goedkeuring hebben we al. Het oude heeft van die dikke kunststof platen. Die hebben we straks over. Ze zijn nog goed, maar niet meer te gebruiken voor de nieuwe overkapping, dus perfect voor de konijnenren! Dan kunnen we het helemaal goedkoop maken natuurlijk, dus dat is het wachten wel waard ...
AnneGrootendorst Geplaatst: 31 juli 2012 Geplaatst: 31 juli 2012 Super goed idee Nicole! Zo kun je heel goedkoop een mooie bak maken. Jullie blij met een nieuwe overkapping, konijnen met een beschermde ren.
Niek Geplaatst: 31 juli 2012 Auteur Geplaatst: 31 juli 2012 Ja iedereen blij! Al hoewel ik wel weer een reparatie aan de auto heb .... dat echt gemaakt moet worden, dus ja, zo bespaar je geld en zo kun je weer ergens anders geld aan uitgeven ...
PaulaW Geplaatst: 31 juli 2012 Geplaatst: 31 juli 2012 dat is zeker een goed plan anders gaat het de schroothoop open nu kan je de graafren veilig makenwel balen van je auto zeg
Niek Geplaatst: 31 juli 2012 Auteur Geplaatst: 31 juli 2012 Ja, ik baal inderdaad, maar het is niet anders ...Wel nog iets heel leuks te melden! In september komt hier een heel lief en mooi konijn logeren, omdat zijn baasjes op vakantie gaan ... het is een prachtige FH!
Aanbevolen berichten