Niek Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 Kom dus voor 1 dag te kort. Of moet ik de dag dat ze bij de DA geweest is ook meerekenen? Ze heeft toen een AB spuit gekregen, dus due dag hoefde ik zelf niets te geven.
Elvje Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 Ik zou dat voor de zekerheid even overleggen met de DA, dan ben je zeker.
Niek Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 Ja, dat lijkt me ook verstandig. Ik heb nu nog voor een aantal dagen, dus bel morgen even.
PaulaW Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 als ze bij de da ook ab gehad heeft moet je die dag meerekenenmijn da dient ook altijd gelijk de eerste dosis toebij twijfel gewoon bellen
PaulaW Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 o ja misschien leuk als jij ook foto plaats van je nijnen:mdr:
Niek Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 Met de AB spuit meegerekend heb ik voldoende. Maar ik bel gewoon even voor de zekerheid. Ik moet sowieso ook een nieuwe afspraak maken voor controle.
Niek Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 o ja misschien leuk als jij ook foto plaats van je nijnen:mdr:Ik beloof je dat er morgen nieuwe foto's komen! :yes:
Niek Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 Owja, de konijnen hadden op de nieuwe bakken geplast!En vervolgens uitgegraven! :whistle2:
PaulaW Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 je moet maar zo denken het begin is er:mdr:ze dachten we leggen het er vast naast dan kanhet baasje het zo opvegen:pleuk dat je ook van jou nijnen fotos plaats
Loesss Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 Die bakken moeten natuurlijk ook grondig geĆÆnspecteerd worden.Dat kan niet door er alleen maar even een keertje op te plassen. Dat moet van dichtbij bekeken worden!En dat gaat niet zo goed met alle bodembedekking erin .
Niek Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 Haha, dat zal het vast zijn! :mdr:Ik denk trouwens dat Luna de schuldige is, want die was gisteren al meteen erg geinteresseerd in de bakken. Toen ik vandaag het hok schoongemaakt had ging ze meteen weer kijken. Daarna kwam ze met haar onschuldig koppie uit het hok alsof ze wilde zeggen; ik doe niets hoor! Ze heeft nu last van lentekriebels en dan graaft ze altijd meer.
Niek Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 Ik merk aan Fenna trouwens helemaal niets van lentekriebels of hormonen. Vraag me soms af of ze misschien gecastreerd is. Ze is namelijk gevonden in een hondenpark waar ook wilde konijnen lopen. Ze heeft gelukkig geen jonge gehad, maar die kans was wel groot geweest. Tenzij ze er niet lang rondgelopen heeft.
PaulaW Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 dat zou best kunnen dat ze gecastreerd ismaar hier krijgen de dames het ook om stebeurtgompie en evelien zijn er nu vanafmaar nu zijn dappie en fluffie weer bezigmisschien komt het nog bij fenna
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Het zou kunnen dat het nog komt natuurlijk. We zullen zien.
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Zaterdag met Luna op controle bij de DA. Haar oogje zag vanmorgen een stuk beter uit en haar neusje leek zelfs schoon, maar ik hoorde haar wel even niesten en dat deed ze voorheen niet.
PaulaW Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 positief dat haar oogje er mooi uitzietlaten we hopen dat het niesen eenmalig was
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Ik heb net foto's gemaakt! Ga ze nu even uploaden.
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Luna; kijk mijn neusje ziet er schoon uit! Jur; even stoer kijken op de foto!Fenna; sta ik er zo mooi op?Tygo; Kijk we hebben een wilgenbrug!Als laatste nog een foto van Fenna en Luna samen:
JOEPENKOOS Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 Luna blijft een lekkerding:)Die heeft echt z'n uitgesproken hoofd erop zitten:D
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Haar karakter straalt altijd van haar af. Lekker eigenwijs ding! Ze ziet er gelukkig weer een stuk beter uit. Ik ben benieuwd zaterdag bij de DA. Hopelijk is ze dan weer helemaal opgeknapt. Haar oogje (de kant die je ziet op de foto waar ze hooi eet) is nog niet helemaal opgeknapt, maar ziet er al 10 keer beter uit!
Loesss Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 Ze zien er goed uit allemaal. Luna is inderdaad wel een *smelt*konijntje.
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Dat terwijl ze een "afgekeurd" fokkonijn is. Ze is gewoon een super knappe dame! :yes:
PaulaW Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 ik vind ze allemaal erg leuk maar luna stal gelijk mijn hart:mdr:luna ziet eruit als een knuffelkonijn:love:
Niek Geplaatst: 14 maart 2012 Auteur Geplaatst: 14 maart 2012 Haha, nou ze is niet zo knuffelig als ze eruit ziet:p al hoewel ze bij de DA zich altijd aan me vastklemt. Toch apart om te zien dat ze toch echt wel weet bij wie ze moet zijn voor bescherming.
Loesss Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 Dat is herkenbaar!Mijn Billy is normaal ook niet zo van het knuffelen. Maar als we bij de DA zijn, springt hij altijd in mijn nek.Alles om maar weg te komen bij de grote gemene DA.Haha, ik kijk weer naar buiten: zitten die twee buiten weer op elkaar. Die weten ook van geen ophouden! Vieze dingen zijn het ook.
Aanbevolen berichten