PaulaW Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 klopt dat ze vieze pootjes kunnen hebbenik ben blij dat luna weer helemaal de oude isen de rust is teruggekeerd in je groep
Loesss Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Fijn dat Luna weer beter is. Kun je eindelijk weer eens genieten van vier gezonde konijnen.Nicolai zal je wel missen
Niek Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 Haha, nou ik mis Nicolai niet iig! Hoop ook dat het eindelijk achter de rug is en Luna gezond blijft. Ik ben namelijk van plan nog lekker lang van ze te kunnen genieten!
AnneGrootendorst Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Fijn dat het weer helemaal goed gaat! Nu hopen dat dat inderdaad zo blijft Lekker genieten van je kleintjes nu!
Niek Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Nou dames ... Luna heeft weer een nat oogje ... ik kwam terug van mijn werk en zag het meteen, dus behoorlijk nat. Ik zal kijken of ik er dadelijk een foto van kan maken ... ik word er nu echt niet goed van!
PaulaW Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 wat jammer dat het nu weer terug is bij lunaik begrijp dat er van baalt ik wil haar oogje wel zien
Niek Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Nog even geduld voor de foto .... ik had net 1 foto gemaakt en toen viel de camera uit ... batterijen leeg ... ik weet dus ook niet of de foto gelukt is. Batterijen zitten nu in de lader ...
AnneGrootendorst Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Wat vervelend dat het toch weer terug is. Zu het niet iets zijn dat ook weer vanzelf overgaat? Weet niet zo goed hoe dat gaat met chronische snot maar omdat het steeds terug komt en dan toch weer weggaat zou het dit keer misschien ook weer weggaan?
Niek Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Het zou best kunnen dat het ook vanzelf weer weggaat, maar het is nu dus alleen het oogje. Het neusje is schoon.
Niek Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Ik heb even een nieuwe foto gemaakt met mijn mobiel. Had ik net niet aan gedacht ... Op de foto valt het nog mee. Toen ik het vandaag zag waren de haren onder het oog ook helemaal nat. Het is overigens alweer hetzelfde oog.
PaulaW Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 op de foto vind ik het ook meevallenzijn haar traanbuisjes al eens nagekeken dat het steeds terug komtheb je geen oogzalf in huis dan zou ik dat er gewoon opdoenen anders met gekookt water schoonmaken maar dat doe je vast al
PaulaW Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 wat voor kleur is de afscheiding die uit haar oog komt
Niek Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Het is nu alleen waterig, dus ik houd het gewoon schoon. Ze heeft gelukkig nog geen pus. Daar had ze eerder wel last van.Ik heb het al een keer met de DA gehad over de mogelijkheid dat het een traanbuisverstopping is, maar zij meende dat dat niet zo was. Ik weet niet hoe ze dat normaal onderzoeken?
PaulaW Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 weet ik ook niet ik weet alleen dat jip geel pus uit zijn ogen haden sandra is soms ook geel bij haar is het blijvend door haar traanbuisjesik weet ook niet hoe ze dat onderzoekenigelukkig dat luna geen pus uit haar oogje heeftik zou hert gewoon elke dag uitwassen en kijken hoe het gaat
Niek Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Ik kijk het even aan en als het erger wordt toch maar weer naar de DA. Toen ik foto's aan het maken was van Luna vandaag was Tygo steeds aandacht aan het vragen. Hij stond met z'n pootjes tegen me aan. Ik hem een aai over zijn kopje gegeven en weer verder met foto's maken ... nou meneer was het daar niet mee eens! Eerst drukte hij zijn snuit tegen me aan en toen ik niet reageerde beet hij me in mijn arm! Gelukkig niet heel hard. Gek beest!
pluis04 Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 vervelend zeg dat het weer terug is zo die tygo is een boef om zo aandacht te vragen
Niek Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Tygo is altijd bang dat hij iets mis. Hij staat altijd met z'n neusje vooraan, bang dat een ander iets meer aandacht of voer krijgt. Dat bijten is de eerste keer dat heeft hij eerder gelukkig nog nooit gedaan. Hoop ook dat het eenmalig is, want met 4 konijnen zal hij toch echt af en toe zijn beurt moeten afwachten.
PaulaW Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 tygo dacht vast wie niet horen wil moet maar voelen:pik hoop dat hij het niet meer doetmaar een teken dat jij heel belangrijk voor hem bent
Niek Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Het gekke is dat hij dagen heeft dat hij helemaal niet wil dat ik aan hem kom. Dan mag ik hem niet aaien enz. en dagen dat hij dus wel geaaid wil worden en er dus zelfs om vraagt. Het is hoe het hem uitkomt Maar het is een lieverd hoor. Dat te bedenken dat hij deze zomer 4 jaar geleden gevonden is wandeld langs een drukke weg ...
PaulaW Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 tygo heeft geluk gehad dat hij bij jou terecht is gekomenik moet er niet aan denken wat er met hem had kunnengebeuren bij die drukke weg
Niek Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Mijn oom heeft Tygo gevonden. Hij belde me op; heb je even een binnenhok te leen, want ik heb een konijn gevonden! Eerst voor de zekerheid gekeken of hij toch niet ontsnapt was en misschien gemist werd, maar niemand bleek hem te missen. Bij de opvang had ook niemand zich gemeld ... en na een lange tijd bij mijn oom gezeten te hebben was het toch tijd dat hij een nieuw plekje zou krijgen met vriendin natuurlijk. Toen was de keus; hem naar de opvang brengen of hem zelf houden... keus was snel gemaakt
AnneGrootendorst Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Tygo is volgens mij een echte lieverd en een knuffelkont. Grappig om te lezen dat konijnen hele avonturen mee kunnen maken maar toch nig heel veel vertrouwen kunnen hebben in mensen. Echte schatten zijn het die pluizebollen
Aanbevolen berichten