Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dierenhulpcentrum

Ze hebben pas een nieuwe site dus staat nu niet veel op van konijnen, maar de zwarte dame wel ... ik weet wel niet of ze een echte raszuivere FH is, want ze lijkt iets kleiner, maar toch wel een grote dame.

• Reacties 980
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik weet niet of ik haar zou kunnen terugbrengen als het niet lukt ... maar koppelen in de opvang is geen optie vind ik. Het is daar zo klein ...

Geplaatst:

ik deed het deurtje van de kooi open en ze kwam meteen naar me toe met haar koppie. Toen ik haar aaide legde haar kop op de rand, ging languit liggen. Deed haar oogjes dicht en begon echt te "knarsen" van plezier ... ik heb het nog nooit zo zwaar gehad toen ik daar naar buiten liep ... ze is zo lief!

Geplaatst:

een echte FH dus:love:

op dezelfde manier pakte bart en sandra mijn man in haha

een FH heeft bijna altijd zin om door jou geknuffeld te worden

ze zijn heel erg mens gericht

ik denk niet dat jij haar nag kan loslaten niek

het FH virus heb jou te pakken:mdr:

Geplaatst:

Ja dat denk ik ook! :)

De eigenares (Oda) van de opvang was er niet op het moment. Ik heb met een vrijwilligster gesproken en die was ook helemaal gek van haar. Heel begrijpelijk!

Ik wil zelf gewoon niet te overhaast beslissen. Ik ben nu natuurlijk helemaal gek van haar, maar moet er toch even over nadenken. Ik denk dat ik vanavond een mail stuur naar Oda en kijken wat ze adviseert ....

Geplaatst:

Precies en bovendien; zo'n lief konijn zal heel snel geplaatst worden... een goed plekje zal ze ongetwijfeld vinden! Hetzelfde eigelijk als de witte FH die jij gezien hebt. Het is dat ik het gevoel heb dat deze dame perfect past bij mijn groep. Dat gevoel had ik bij Fenna toen ook en de koppeling verliep super. Er waren genoeg mooie konijnen in de opvang, maar de FH was de enige die ik zo aan die van mij durf te koppelen zonder problemen te verwachten. De ren is groot genoeg iig.

Geplaatst:

oeeeehh je hebt een virus te pakken! Ben erg benieuwd of je er aan toe gaat geven! Zou natuurlijk wel erg leuk zijn, zeker als je zelf al het gevoel hebt dat het koppelen wel gaat lukken. Maar denk er rustig over na, voor je het weet heb je haar in huis en lukt het helemaal niet meer om er afstand van te doen. Dit is dus precies de reden waarom ik veilig thuis blijf zitten en geen sites van opvangcentra bezoek :P

Geplaatst:

Het is inderdaad veiliger om niet te kijken, maar ik breng wel eens spullen naar de opvang en zodoende was ik vandaag daar. Ik zag de FH dame zitten en de vrijwilligster zegt; maak het deurtje maar open als je wil. Je mag haar gerust aaien! Dus dat deed ik :P

Geplaatst:

Ik ben nu aan het nadenken over een "plan B" als ik een goed alternatief heb voorals de FH niet bij de groep kan ga ik haar halen. Zoniet dat zal ze moeten wachten op een ander baasje.

Geplaatst:

Ja, gelukkig heeft het konijntje toen snel een plekje gevonden via de opvang. Toen ik haar bracht wist Oda al een vrouw die wel interesse in haar zou hebben. Als het klikte zou ze dus al snel geplaatst zijn. Dat was gelukkig ook zo. Dezelfde week ging ze nog naar een nieuw baasje met haar eigen maatje.

Geplaatst:
Hoeveel m2 ruimte heeft bij jou gemiddeld een groot koppel?

Bonny en Klaas hebben samen de breedte 1,10 en de lengte 3,20

Maar dan is Klaas een schattig kleintje

In een FH kan 2 a 3 gewone konijnen dus dan hetzelfde wat je voor 2 a 3 konijnen zou nemen

Geplaatst:

Al hoewel ik een goed plan b heb twijfel ik toch nog heel erg. Ik zeg altijd tegen andere dat ze niet onnodig moeten stoken binnen een goed koppel of groep... Ik heb vandaag nog bij mijn viertal gezeten en genoten van hoe ze met elkaar omgaan. Ik moet het laten en genieten van wat ik heb. In de toekomst komt er wel plek voor een nieuw konijn erbij. In de tussentijd ga ik gewoon wat vaker na de opvang om spullen te brengen en konijnen te kijken. :yes:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .