Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 980
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Welkom bij de club! Billy gaat morgen ook als ze nog een plekje voor hem vrij hebben :P

Wel vervelend dat de AB deze keer niet zo goed heeft geholpen als anders. Is echt je zorgenkindje hè.

Met onze konijnen wordt maar weer eens duidelijk dat de diergeneeskunde van konijnen echt nog wel wat verbetering kan gebruiken. Dé oplossing voor de problemen lijken ze niet te hebben. Echt heel vervelend. Voor ons, maar vooral voor de nijntjes.

Geplaatst:

Ik hoop ook dat ik morgen terecht kan. Afspraak is nog niet gemaakt. Ga meteen bellen morgenvroeg, maar moet helaas ook werken, dus moet even kijken hoe ik het allemaal moet regelen. Eerst maar eens bellen... Gelukkig is ze wel al aan de ab, dus er wordt iig al iets aan de ontsteking gedaan.

Jij ook veel succes met Billy! Jij hebt twee zorgen kindjes... Billy met huidproblemen en lena met het overmatig likken wat toch wel een probleem geeft voor het koppelen...

Geplaatst:

Haha, zou wel grappig zijn als we tegelijk in de wachtkamer zitten.

Dan herkennen we elkaar niet maar wel elkaars konijnen :)

Maar ga voor ons allebei duimen dat er morgen een goede oplossing komt voor de nijnen!

Geplaatst:

Ja, misschien dat we elkaar wel tegenkomen! Zou wel grappig zijn.

Luna heeft overigens een natte plek onder haar kin. Nooit eerder gehad, maar ik dus misschien toch haakjes? Ze eet wel nog super goed.

Geplaatst:

wat vervelend dat luna haar oogje weer begint

een natte kin tja kunnen haakjes zijn

nou hopen dat het lukt om morgen bij de da langs te gaan

en dat het bij jullie konijnen meevalt

ook ik ga morgenochtend om 10 uur weer naar de da

met sandra

ook voor haar oog

Geplaatst:
wat vervelend dat luna haar oogje weer begint

een natte kin tja kunnen haakjes zijn

nou hopen dat het lukt om morgen bij de da langs te gaan

en dat het bij jullie konijnen meevalt

ook ik ga morgenochtend om 10 uur weer naar de da

met sandra

ook voor haar oog

Sandra had al iets aan haar oog toen ze uit de opvang kwam toch? Is het nu erger geworden? Volgens mij heb ik iets gemist! Succes morgen.

Geplaatst:
Drukke dag morgen voor onze konijntjes, ik moet ook al naar de DA. Sterkte allemaal!

Jij ook succes morgen met de konijnen. De dierenartsen hebben het maar druk met ons!

Geplaatst:

nee hoor je heb niets gemist heb het er niet over gehad

klopt ze hebt een blijvend probleem aan haar traanbuis

ik ben niet tevreden over haar oog dus laat even nakijken

ze verhaart ook erg maar in die plukken zitten schilfers witte

net roos

ik heb dat nog nooit gehad misschien mijt ik heb geen idee

nou morgen weten we wat onze konijnen mankeren

Geplaatst:

Ik hoor het wel hoe het met sandra is. Hopelijk geen mijt, want dat is besmettelijk voor de andere konijnen. Gelukkig kun je al vroeg terecht. Ik kan pas vanaf 9 uur bellen, maar ik vermoed dat de afspraak wel in de avonduren zal zijn.

Luna doet het nog steeds goed. Lijkt verder gezond op haar vies oog en snot neusje na. De natte plek onder haar kin was vanmorgen weg. Missvhien toch van het drinken? Ze hebben een bak. Alhoewel ze gisteren lange tijd een natte plek heeft gehad.

Geplaatst:

Ik heb vanavond een afspraak, dus het duurt nog even voordat ik jullie iets kan laten weten.

Hoe is het met Sandra gegaan bij de DA?

Geplaatst:

Dankje. Zodra ik terug ben zal ik laten weten hoe het gegaan is. Gelukkig lijkt Luna niet ziek. Ze is super fit en stond net weer tegen me aan te springen (net een klein hondje die om eten zeurt). Als ik dan niet snel genoeg reageer begint ze aan mijn benen te krabben. :mdr:

Geplaatst:

Haha, die ken ik.

Doen ze bij mij altijd als ik voor de kast sta.

Maar zolang ze nog om eten bedelen, gaat het nog best prima met ze.

Als mijn monsters niet meer bedelen, ren ik meteen naar de DA :P

Geplaatst:

Het viel gelukkig allemaal mee met Luna. Ik heb een sterkereAB gekregen en oogzalf. Dit moet ik nu 10 dagen geven. Haar kiezen zijn ook nagekeken. De achterste kiezen slijten iets scheef af en dat kan in de toekomst wel tot haakjes leiden, maar die had ze nu (nog) niet. Wel iets om in de gaten te houden en veel hooi laten eten. Dat laatste doet ze gelukkig goed.

Geplaatst:

Ja, het is zeker goed nieuws. Nu alleen hopen dat Luna de andere AB net zo goed inneemt als de andere ... we zullen zien morgen! ;)

Geplaatst:

Ik moet haar sowieso optillen en in het reismandje zetten voor de oogzalf ..ik geef dan ook meteen de AB. Mocht enige dwang nodig zijn is het gemakkelijker als ik haar toch al gevangen heb ... zowel de AB als de zalf moet twee keer per dag ... gaat vast goed komen!

Geplaatst:

De oogzalf was gemakkelijk aan te brengen.... De AB ging minder goed. Luna kwam wel meteen naar het spuitje toe, maar ze had al snel door dat het niet hetzelfde was! Heb het uiteindelijk in haar bekje moeten spuiten. Gelukkig is het niet veel bij zo'n kleine nijn, dus het was snel gedaan. Ze was alleen erg boos op me, want volgens mij vond ze het echt vies. Ze was ook aan het knorren/grommen. Zelfs toen ik haar een SS mature brokje wilde geven pakte ze het knorrend aan. Zovan; als je maar niet meent dat het nu allemaal goed is! Maar ik vind het te lekker om niet aan te pakken!

Geplaatst:

Nou tweede keer ging beter. Ik heb een aantal SS brokjes nat gemaakt en de AB door het papje gedaan. Luna vond het wel lekker! Ik had alleen te veel gemaakt, dus het laatste ging wat lastiger, maar dat heb ik op een stukje wortel gesmeerd en dat at ze op. Hopelijk heeft ze alles binnen. Ben altijd bang dat er iets in het bakje achterblijf van AB. Als ik heg in de mond spuit weet ik zeker dat ze alles binnen heeft, maar dat gaat niet zonder stress....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .