Joan Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 Vanavond lag lola, na het eten van een paar brokjes, weer boven dan weer op haar zij, dan weer languit op haar buikje. We hebben haar met enige moeite kunnen vangen en haar cisaral gegeven. Nu staat ze even in een kooi in de schuur en het lijkt of er niks aan de hand is... Ze eet lekker hooi, ze keutelt en is levendig..Wat moet ik hier nu mee? Ik wil haar vanavond nog een keer cisaral geven en dan weer terug naar het grote hok. Omdat ze nu weer levendig is, eet en keutelt weet ik niet of ik vanavond nog een da moet bellen of toch maar zal wachten en kijken hoe het morgen is....Gisteren had lola (wij dachten dus zelf eigenlijk isaac) dunne en kleine keutels, maar nergens last van.
Joan Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Geplaatst: 5 maart 2012 Ik kan met de telefoon op de één of andere manier mijn bericht niet bewerken....dus even een aanvullende vraag.Kan languit op haar buik liggen en op haar zij en dat onrustige gedrag ook nog wat anders betekenen dan darmklachten?
pluis04 Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 mickey ligt soms wel eens als hij diep slaapt ook op zijn zij.
Joan Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Geplaatst: 5 maart 2012 Toch was dit anders.heel onrustig.dan weer op haar zij, dan weer rechtop, dan weer languit op haar buik.... Ze had (of heeft) denk ik toch last van haar buikje
JoBoris76 Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 Het kan dan goed iets van gas zijn geweest. Dan blijven ze niet rustig liggen. Ik zou de Cisaral niet in 1x stoppen want dat is niet goed. Beter is het om af te bouwen zodra de keutels weer goed van formaat zijn en de hoeveelheid is wat je gewend bent.
Joan Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Geplaatst: 5 maart 2012 Straks krijgt ze in ieder geval nog weer cisaral. en morgen ook nog. Hoop alleen wel dat ik nog genoeg heb.....
pluis en barrel Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Ik herken dat onrustig van de ene zij op de andere draaien wel dat had Barrel gisteren ook.Hoe is lola de nacht door gekomen?Ik zit momenteel in dezelfde situatie zie "Barrel is alweer niet lekker".Groetjes Jolanda
Joan Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Geplaatst: 6 maart 2012 Lola is de nacht goed doorgekomen. Ze zat vanmorgen alweer (achterstevoren) voor het deurtje van het hok (is haar favorietje plekje) en daar lagen mooie keuteltjes. Ze was weer vrolijk en hongerig. Hou haar nog wel even in de gaten. Ze eet in ieder geval genoeg hooi en drinken doet ze ook goed.
Aanbevolen berichten