luluna Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 hallo, jefke het konijn van een vriend blijft logerern.het is wat gestressed maar ik heb gemerkt dat het nogal vaak niest.nu ik dacht aan het snot maar ik zie niks aan de neus, zijn pootjes zijn niet supervuil en ij likt zijn neus nie echt veel af.nu mijn kot is nie echt super proper, ijs misschien wa gestressed en is gewoon om met een kat te leven en is nu alleen, ik ben er wel de hele dag deze week. ij verblijft maar 5dagen maar ik wil niet datij ziek is da zouk mezelf nie vergeven.ij ligt wel enorm vaak maar ijs naar het schijnt nogal lui.wa moet ik doen? beetje in paniek mar ik wil da arm beestje nie te veel stress leveren en ik ken geen dierenarts in de buurt van gent. oh en ij is pas 3maanden oud
manon24 Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 vraag eens aan je vriend of hij thuis ook al zoveel niesde en of hij er al mee naar een da is geweest? hoelang blijft hij bij je logeren?ik woon ook in gent, in het centrum weet ik wel enkele dierenartsen als het echt dringend is :yes:
Catelootje! Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Ik ken ook enkele dierenartsen als het echt dringend is hoor. @manon, volgens mij blijft hij 5 dagen. Eet hij nog wel en keutelt hij nog? Das het allerbelangrijkste alleszins.
manon24 Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 oei ik had er precies over gelezen,ja 5dagen is wel wat lang, ik zou zeker je vriend eens bellen om hem in te lichten. ligt er zaagsel in zijn kooi? mijn konijn kon daar echt niet tegen toen ik hem juist had en moest heel de tijd niezen toen toen ik naar de da ging bleek dat hij dan ook een bacteriƫle infectie had gekregen op zijn ogen.
Aanbevolen berichten