SnowyZilla Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Hey, Snowy heeft Heterochromia Iridis, maar ik vraag me af hoe dat kan? Want de ouders hebben allebei donkerbruine ogen, en Snowy heeft een donkerbruin en een lichtblauw oog. En hebben meer konijnen dit?
Gast meloen Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Google op vianna gen, witte van hotot, hollander tekening, witte wener factor en leucisme dan kom je op je antwoord.
SnowyZilla Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Geplaatst: 2 maart 2012 Wow, Snowy lijkt wel verdacht veel op een Witte van Hotot..En hij heeft een Hollander en Lotharinger als ouders :O
SnowyZilla Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Geplaatst: 2 maart 2012 Maar hij is het denk ik niet, hij heeft een klein zwart vlekje op zijn rug, voorhoofd en oren En hij is te licht voor een Witte van Hotot, Snowy is maar 2,3 kg.
Gast meloen Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Witte van Hotot is niet alleen een ras ook een benaming voor de kleur/tekening. Net als alle rassen theoretisch de Hollander tekening kunnen hebben. Ik neem aan dat je gegoogled hebt en veel duidelijk is.
Aanbevolen berichten