simonella Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 hallo mede BB'ersik heb mijn konijntje bij een fokker vandaan (en hij is nu 7 weken:)) maar ik weet dus niet of zei hem heeft ingeënt. stel hij is al ingeënt en ik laat dat (nog een keer) bij mijn DA doen is dat dan gevaarlijk? of zal ik echt wachten op het antwoord van de fokker? want ik heb een mail gestuurd en geen idee wanneer ik antwoord krijg. mgv,Simone Verver
NaOomkuuHh Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 ik geloof dat konijnen pas vanaf 8 weken ingeënt mogen worden, dus dan zal hij nog niet geënt zijn. Weet het niet heel zeker. Maar je konijntje is wel heel jong, hij zou nu eigenlijk nog een week bij zijn moeder, broertjes en zusjes moeten zitten.
jrjsieben Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Even op antwoordt wachtenKan je niet bellen dan weet je het gelijk
simonella Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 kreeg net antwoord hij is niet ingeënt. geen een konijn wordt bij haar geent. pas vanaf 8 weken? mij DA zei dat vanaf 7 weken kon. nou ja niet de DA zelf maar de DA-assistente xD. oke dan wacht ik nog een weekje:)
Aanbevolen berichten