wenerlover Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 hij heeft net een klein stukje wit lof gegeten ik moet hem nog wel water geven hij probeer als iets rond te hupsen maar dat is nog moeilijk omdat hij nog een beetje van de wereld is
wenerlover Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Geplaatst: 2 maart 2012 even een klein updatje over bram is de nacht door gekomen en is zo als als de oude weer hij begint weer iets te eten en te drinkenhij krijgt nog wel pijnstillers het kan altijd nog de verkeerde kant op gaan maar hij is toch een echte door zetter
pluis04 Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 fijn om te horen dat hij al begint met eten en drinken.dat is toch al wel een goed teken.heel veel succes met hem
JoBoris76 Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Fijn dat hij de nacht is doorgekomen. Hopelijk gaat hij het redden. Succes!
michaela23 Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Ik duim voor jullie dat Bram gauw beter wordt.
wenerlover Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Geplaatst: 2 maart 2012 hij is nog niet helemaal de oude heeft tijd nodig denk ik hopelijk word hij weer helemaal de oude
Snoef Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Misschien heb ik het fout of verkeerd begrepen...Maar Brammetje was al niet lekker en optimaal op kracht...wordt hij tĆ³ch onder narcose gebracht en aan de tanden geholpen???Hopelijk komt het helemaal goed!!
wenerlover Geplaatst: 3 maart 2012 Auteur Geplaatst: 3 maart 2012 klopt idd de dieren zei dat hij kortademitg was en toch is hij aan zijn tanden geholpen denk dat het puur is omdat hij weer moest gaan eten
natasha23 Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Misschien heb ik het fout of verkeerd begrepen...Maar Brammetje was al niet lekker en optimaal op kracht...wordt hij tĆ³ch onder narcose gebracht en aan de tanden geholpen???Hopelijk komt het helemaal goed!!die snapte ik idd ook niet helemaal. Het is alleen maar gevaarlijk om zo'n konijn onder narcose te brengen. Maar ik hoop dat het weer helemaal goed komt!! Succes
wenerlover Geplaatst: 3 maart 2012 Auteur Geplaatst: 3 maart 2012 met bram gaat gelukkig alles een stuk beter hij krijgt nog steeds pijnstiller en ik heb voor hem nu speciaal voer voor konijnen van 4 jaar en ouder van ss
Domino Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Fijn dat het een stuk beter gaat Houwe zo Bram!!
Loesss Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Wat is Bram toch een lieve lobbes om te zien!Heel fijn dat het wat beter met hem lijkt te gaan. Hoop dat hij weer helemaal de oude gaat worden.
pluis04 Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 gelukkig gaat het weer wat beter met hem hij kijkt nog wel zielig.
wenerlover Geplaatst: 3 maart 2012 Auteur Geplaatst: 3 maart 2012 idd hij is nog steeds niet de oude maar dat heeft tijd nodig en veeeeeel liefde
konijntje400 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Hoi mijn konijn is ook niet lekker hij heeft buikpijn en heeft een oog ontsteking mijn konijn eet en drinkt wel ik ben niet naar de dierenarts geweest en ik denk ook niet dat het erg is toch?
jrjsieben Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Je kan beter je eigen discussie startenDan krijg je meer antwoordt op je vraagHet is heel belangrijk dat hij eet en drinktMaar dat wil niet zeggen dat je er niet mee naar de da moet gaanZeker met een onstoken oogje Vraag het aan je vader of moeder Hoi mijn konijn is ook niet lekker hij heeft buikpijn en heeft een oog ontsteking mijn konijn eet en drinkt wel ik ben niet naar de dierenarts geweest en ik denk ook niet dat het erg is toch?
Aanbevolen berichten