wenerlover Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 bram is al een paar dagen niet lekker en gisteren was het al helemaal misseboel hij wou niet meer eten en hij lag veel op zijn zij ik heb toen nog de dierenarts gebeld en heb om half 8 nog AB gehaald voor hem dit krijgt hij 2x perdag hij zit op dit moment nog steeds niet echt lekker in zijn vel morgen ga ik met hem naar de praktijk om hem eens goed te laten nakijken ik vrees om hem zijn broer is een tijdje terug overleden aan kanker en die begon ook met niet eten enzo bram is nu bijna 5 jaar oud en is dus niet zo gek oud nog ik zou het vreselijk vinden om hem te moeten laten gaan cynthia
Stampyy Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Ben heel benieuwd wat eruit komt.. Ik duim voor jullie! Sterkte!
Loesss Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Oh nee, niet Bram!Hoop dat alles goedkomt met hem. Ik ga ook voor jullie duimen. 5 is veel te jong...
wenerlover Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Geplaatst: 29 februari 2012 idd hij mag gewoon nog niet gaan
Stamper2011 Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte! Hopelijk komt Bram er wel helemaal bovenop!
femmieboe Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Ik hoop dat Bram weer helemaal beter wordt.
JoBoris76 Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Zoals ik gisteren op Facebook al zei misschien komt het wel door de antibiotica dat hij zich niet okƩ voelt? Ik wens je sterkte in ieder geval en hopelijk is Bram snel weer beter.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Waarom krijgt hij AB?Dat vroeg ik me dus ook af want uit je berichtje lijkt het wel dat er geen onderzoek heeft plaats gevonden door een da maar alleen ab is voorgeschreven??
wenerlover Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 ik ben net terug van de dierenarts bram is daar achtergebleven en word strax onder narcose gebracht hij was erg kort ademig ze gaan zijn tanden bij werken dr zaten een paar kleine haakjes verder is hij 3 ons afgevallen de abkuur was omdat hij pijn had ik had de dierenarts gebeld wat ik het beste kon doen daarom had ze me ab mee geven groetjes cynthia
Dollie Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Weet je zeker dat je AB mee hebt gekregen? Hoe heet het? Antibiotica bij pijn lijkt me niet erg logisch.Vervelend dat hij haakjes heeft, gelukkig is het makkelijk op te lossen.
Dollie Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Metacam is geen antibiotica, dat is pijnstilling. Een stuk logischer ook.
wenerlover Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 sorry d8 dat het ab was hij word door de dierenarts weer terug gebracht vanmiddag
wenerlover Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 bram is nog steeds niet terug:frown:
Niek Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Kun je de dierenarts niet even bellen waarom het zo lang duurt? Beterschap met Bram. Heeft hij wel weer gegeten voordat hij onder narcose ging?
wenerlover Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 bram is weer terug het gaat SLECHT hij heeft een narcose gehad met voor zijn behandeling van de haken op zijn kiezen hij ligt naast me omdat hij warm moest liggen de dierenarts zei al dat hij heel moeilijk uit de narcose kwam en heeft hem ook extra spul gespoten om sneller wakker te worden bram heeft het moeilijk ik ben bang dat hij niet meer wakker zal worden
rabbitmams_miriam Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Heeft bram het nog steeds zo benauwd wat je al aangaf in eerdere berichten? Vervelend dat hij niet zo snel uit de narcose komt.....Is hij wel al wakker geweest of heb je hem zo van de dierenarts meegekregen??
wenerlover Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 jongens hij begint te vechten hij wil leven
rabbitmams_miriam Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 jongens hij begint te vechten hij wil levenBen ik blij om :yes: sterkte en ik hoop dat ie heel snel weer de oude is
Wabbit Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Hier duimen we voor Bram. Hopelijk vind hij de kracht weer terug te komen.
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Cynthia toch , je brammetje las het al op hyves hopelijk komt het goed met je kanjer :oh:
Jeannine Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Kom op Bram, laat al die duimen niet voor niets draaien!!!! Zet hem op!!!
Aanbevolen berichten