jrjsieben Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 (aangepast) WieWatWaar x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x OPROEP OPROEP OPROEP Dit is een oproep van konijnopvang Franky We zoeken een tijdelijk pleeggezin, omgeving Eindhoven, voor onze beeldschone jongedame Aneko. Ze is pas 6 maandjes en heeft gisteren haar voortanden laten trekken. Nu moet ze antibiotica en nog op controle bij Dikkertje Dap en dat vindt ze allemaal helemaal niet leuk. We zoeken daarom tijdelijk voor haar een rustig plekje bij verstandige konijnenmensen die haar haar antibiotica kunnen geven en haar een beetje in de gaten houden. Ben jij degene die dat kan en wil doen? Bel dan naar KonijnenopvangFranky! 06 15631162 Het wordt door deze dame zeker gewaardeerd 23 februari 2012 aangepast door jrjsieben
muizenfan Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 sory ik woon niet dicht bij anders zou ik echt wel bellen!!
Moniek Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 Ik woon in Tilburg. Ik weet niet of je dat in de buurt vindt?
jrjsieben Geplaatst: 23 februari 2012 Auteur Geplaatst: 23 februari 2012 Er staat een nummer bijJe kan als je interesse hebt om het te doen contact opnemem met konijnopvang FrankyIk woon in Tilburg. Ik weet niet of je dat in de buurt vindt?
Anjo Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 om wat voor periode gaat het? ik woon in de buurt van eindhoven
jrjsieben Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Geplaatst: 24 februari 2012 Er staat een nummer bijJe kan als je interesse hebt om het te doen contact opnemem met konijnopvang Frankyom wat voor periode gaat het? ik woon in de buurt van eindhoven
Anjo Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 sorry dat had ik inderdaad gelezen ik dacht misschien kan je me zo vast wat informatie geven, dan kan ik het eerst even met mijn vriend overleggen
jrjsieben Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Geplaatst: 24 februari 2012 Ik weet er zelf niks meer van dan in de openingstopic staat :mdr:QUOTE=Anjo;1521934]sorry dat had ik inderdaad gelezen ik dacht misschien kan je me zo vast wat informatie geven, dan kan ik het eerst even met mijn vriend overleggen
Aanbevolen berichten