elsesnowy Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Ik kwam vanochtend bij mijn konijn, en ze deed super raar ik had al het een en ander gelezen dat het vrij ernstig was...ze ging steeds scheef met haar hoofd en het was net of krampte ze in ofzo je zag dat ze veel last had dus ik zei het tegen mijn moeder en die haalt mijn vader op..snowy deed het toen niet meer ze deed gewoon even alsof ze super last had ook stonden haar oren naar achteren en keek ze benauwd..wij weten niet wat het is.misschien kunnen jullie ons verder helpen ?
elsesnowy Geplaatst: 15 februari 2012 Auteur Geplaatst: 15 februari 2012 oja en ik zit er net op dus geen idee of het goed staat
Catelootje! Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Ik denk dat je het beste zo snel mogelijk een (kundige) dierenarts raadpleegt. Het kan vanalles zijn, maar hoe sneller je er bij bent, hoe 'gemakkelijker' het in het algemeen is op te lossen.
femmieboe Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Ben je meteen naar de da gegaan want hoe eerder je daar bent hoe makkelijker de da je nijn weer beter kan maken.
Janetd Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Ik hoop ook echt dat jullie naar een dierenarts gegaan zijn
kimpjuhh Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 Ik hoop dat je naar een goeie dierenarts ben gegaan! Hoe gaat het nu?
elsesnowy Geplaatst: 16 februari 2012 Auteur Geplaatst: 16 februari 2012 Ze deed het al niet meer na dat ze was opgetild ik wou eigenlijk alleen weten of jullie misschien wisten wat het kon zijn...
jrjsieben Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 Misschien was ze blij om je te zien en maakte ze een binkyDan gooien ze ook eeerst der hoofd opzij en dan pas de rest van haar lijfjeHou het in de gaten of ze goed blijft eten keutelen en drinken
elsesnowy Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Ow zou dat kunnen?hahaha ik helemaal in tranen voor niks
Aanbevolen berichten