konijntje400 Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 mag een konijn wel krekers eten want ik geef hem dat elke dag is dat wel goed voor mijn konijn?
Domino Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Ehm.. krekers? Bedoel je Crackers? Zulke dingen? Zo ja, bij mijn weten zijn dat best wel dikmakers en kan je die het beste niet teveel geven, (en ik weet niet of ze erg zout zijn?) Net als gedroogd brood, ze mogen het wel eten maar zijn niet echt supergezond.
NaOomkuuHh Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 had je dat niet beter uit kunnen zoeken vóórdat je ze gaf??.....maar ik denk ook dat ze niet hel slecht zijn, maar ze worden er dik van. Kunnen ze van te veel niet verstopt raken??? weet ik niet zeker, hoor....
Janetd Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Iewww krekels:eek:, ze zal vast crackers bedoelen (hoop ik), lijkt me ook niet heel gezond.Zit volgens mij veel zout in
saskiaa Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 ik dacht als eerste ook aan krekels hihi. Hangt ervan af wat voor soort crackers. Ik gaf weleens als extratje van die granen ford crackertjes, maar die van hierboven lijkt me niet goed. Te veel is nooit goed. Af en toe een klein stukje kan niet kwaad
Dollie Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Haha inderdaad, ik kon er ook alleen maar krekels van maken
konijntje400 Geplaatst: 16 februari 2012 Auteur Geplaatst: 16 februari 2012 ik bedoel crackers ja ik bedoel van de bruinegroetjes konijntje400
Aanbevolen berichten