Dollie Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Je zou nog een bodembedekking als cotton comfort kunnen proberen. Persoonlijk zou ik het niet zo'n punt vinden als er bijv. houtkorrels in het toiletje zitten, die stoffen niet en prikken i.p. ook niet.
Wabbit Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Ik had inderdaad de volgende dag ook al gewone houten korrels. Dat kon geen kwaad aldus de DA. Hij adviseerde wel de hennep uit de kooi te halen, want dat was kleiner en kon misschien wel irriteren.
Stamper2011 Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het nog even probeer met oude handdoeken. Mocht hij er moeite mee blijven houden, dan zal ik eens kijken voor cotton comfort of houten korrels. Als dat verder geen kwaad kan, is dat natuurlijk het proberen waard.
Mysci Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Je kan ook proberen echt een dikke laag keukenpapier om kranten te wikkelen.... (driehoekje van krant vouwen dat in het toiletje past en dan flink omwikkelen) bij mij werkte dit wel goed, uiteraard absorbeert het niet als de beste maar als je het een keer extra verwisselt gaat het goed, je kan het zo in de vuilnisbak gooien en hup nieuwe erin, geen gedoe met wassen van doorweekte handdoekenMijn Dopey is 3x gecastreerd, ennuh het heeft alle keren prima gewerkt Succes met je (ex)manneke
Stamper2011 Geplaatst: 18 februari 2012 Auteur Geplaatst: 18 februari 2012 Keukenpapier om kranten wikkelen werkt hier helaas niet omdat ons rammetje dat veel te leuk vind om op te eten.Ik wil niet het risico lopen dat hij verstopt raakt. Gelukkig gaat het inmiddels aardig goed met oude handdoeken. Hij zit er nou toch wel regelmatig even op. Sinds gisteren is onze Stamper ineens opvallend ondeugend. Hij loopt tegen de deur in de woonkamer aan te bonken als hij niet naar de hal of slaapkamer mag, knaagt en trekt het behang eraf, gaat met zijn hoektoilet aan de loop, doet echt van alles wat niet mag. Ik denk dat het hoog tijd word voor een vriendinnetje. Helaas zal hij toch nog even geduld moeten hebben.
Aanbevolen berichten