Ga naar inhoud

Konijn, ziek of niet? Help a.u.b.!


snuffie80

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb mijn konijnen altijd buiten gehad en ze zijn wel wat gewend. Maar nu met deze koude dagen hebben we ze binnen gezet. De hokken waar ze in zitten staan op poten. Maar met we hebben sinds de vorst last van muizen, ik heb er al een deel gevangen. Nu is het probleem, mijn konijn dat altijd wild is geweest, mij soms beet en veel van eten houdt doet bijna niks meer. Ik heb hem vanmiddag eten gegeven want zijn bakje was leegt en meestal valt hij dan gelijk aan, ook dit doet hij niet. Het lijkt erop of hij gewoon te moe is. Hij ziet er ook sufjes uit, dus is iemand die weet wat er aan de hand is? Help mij alsjeblieft!!!

M.V.G

Snuffie80

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij twijfel nooit afwachten , niet eten en suf overkomen is niet goed.

Wij kunnen je konijn niet zien dus ik hoop dat je naar de DA bent gegaan.

En idd weet niet of je je konijn echt in huis hebt gehaald maar dat zou wel eens veel te warm kunnen zijn in vergelijking

met de buitentemperatuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een konijn dat niet eet gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.

Ik heb helaas mijn vorige konijn verloren omdat hij niet op tijd behandeld was ( helaas door onkundige DA).

Bij konijnen ( en natuurlijk ook bij andere dieren) geldt, hoe sneller behandeld wordt, hoe meer kans op genezing.

Een konijn dat niet eet moet heel serieus genomen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .