mon Geplaatst: 5 februari 2012 Delen Geplaatst: 5 februari 2012 1 van mijn nijnen heeft vaak last van plakpoep.Ze krijgt Beaphar care +Netjes 40 gram per dag.(Overigens ga ik binnenkort overstappen naar SS)Maar nu vroeg ik me af wat ik hier aan kan doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 5 februari 2012 Delen Geplaatst: 5 februari 2012 heb je al eens geprobeerd om iets minder voer te geven? en wat meer hooi? eet je konijn goed hooi? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mon Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2012 heb je al eens geprobeerd om iets minder voer te geven? en wat meer hooi? eet je konijn goed hooi?Ze eet gelukkig veel hooi.. Misschien moet ik dat is gaan proberen ja, dankje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mon Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Ik had overigens laatst iets gelezen over dat zemelen zouden helpen, is dit waar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 5 februari 2012 Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Dat van die zemelen weet ik niet. Krijgt je konijn ook groenten enzo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mon Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Ja, (maar ik zorg altijd dat het niet te nat is) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teunwasser Geplaatst: 5 februari 2012 Delen Geplaatst: 5 februari 2012 mijn konijn heeftook last van plakpoep. je moet het afentoe schoonmaken en wat meer hooi geven. dan gaat het wel over. maar let op! het kan wel terugkomen. geef ze geen goedkoop voer want daar kunnen ze nog meer plakpoep krijgen en dat kan lijden tot verstopping. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mon Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Oke bedankt, ze krijgt Beaphar care + en verder gewoon onbeperkt hooi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 5 februari 2012 Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Misschien kan je eens proberen met minder groenten of even helemaal geen groenten, als het dan overgaat kun je het heel langzaam weer opbouwen. Misschien reageert je konijn niet goed op een bepaalde groente. Ik heb hier een konijn gehad wat aan de diarree ging van een stukje wortel. Dan kan je de bix wel gewoon de normale hoeveelheid laten denk ik. Meestal is een bepaalde groente de boosdoener. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mon Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Oke goed idee, ik zal het proberen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBoris76 Geplaatst: 5 februari 2012 Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Het zou goed kunnen dat je toch teveel droogvoer geeft. In Care+ zitten wel veel eiwitten. Ik zou eerder dat gaan minderen als groenten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mon Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Oke, bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mon Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Helpt hooithee tegen plakpoep? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 5 februari 2012 Delen Geplaatst: 5 februari 2012 ik dacht dat hooi thee meer was om aan hooi te laten wennen voor de smaak.mij ex-ram heeft ook erg vaak last van plakpoep.nu moest ik hem afgelopen keer 3 dagen alleen op hooi zetten en daarna de brokken langzaam op gaan bouwen.en geen groente of fruit gaan geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mon Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2012 Oke, bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten