Saza Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Ik ging vanochtend het waterflesje van mijn konijn ontdooien toen ik erachter kwam dat het glas gebarsten was. Als tijdelijke oplossing heb ik een bakje met water neergezet. Toen mijn konijn begon te drinken, deed hij heel raar. hij nam een slokje en ging vervolgens heel moeilijk zitten slikken en met zijn pootjes naar zijn bekje. Ik heb zijn tandjes bekeken, maar ik kan niet in zijn bekje kijken. Toen hij later nog een slokje nam ging het wel iets beter. Nu is mijn vraag: Slikt hij zo moeilijk omdat hij al heel lang niet meer uit een bakje heeft gedronken (+- 2 jaar) of heeft hij iets in zijn keel?
Joan Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Ik denk dat hij water aan zijn bekje had dat hij even moest schoonpoetsen. Deden die van mij namelijk ook.hebben ze iets meer dan alleen hun tongetje in het water gedaan.
PaulaW Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 ik zou het even goed in de gaten houden en je eigen gevoel volgenhet is moeilijk om te zeggen of hij iets in zijn keel heeft of nietomdat we het niet kunnen zienmaar slikt hij ook moeilijk met zijn bix en groenten eten?
Saza Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Geplaatst: 4 februari 2012 Het gaat nu een stuk beter, en hij knabbelt normaal op zijn hooi. Ik heb hem niet meer zien drinken, maar volgens mij is het weer over.
Aanbevolen berichten