Ayinda Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Ons konijn heeft een oeps nestje gekregen, met 2 jongen. (de 2e is dood gegaan, dus we hebben er nog 1)Nu is hij 17 dagen, en op de 14e dag hebben we het 2e oogje open gemaakt, dat nog niet volledig open was.Het ging nog niet helemaal open,en er zat nog wat viezigheid dus elke dag opnieuw schoon gemaakt.Nu is het andere oogje zwart en glanzend, en bij het dit oogje lijkt het of er een soort vliesje op zit.Is dit erg????Ik heb geen idee of hij ook door dit oogje kan kijken, omdat dat vliesje (ik weet niet of het dat is) er zit.Zou het kunnen dat hij aan dit oogje blind is??Of gaat dat vliesje nog weg??groetjes en alvast bedankt
Catelootje! Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Misschien best even de dierenarts raadplegen.
brenda Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 ja ik zou ook even DA bellen , kan je er niet mee helpen......
Ayinda Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Geplaatst: 2 februari 2012 De DA gaat niet lukken.Die is gesloten vanaf 5 uur.zal morgen ochtend meteen even bellen.Ben wel benieuwd wat het is.we blijven elke dag het oogje met afgekoeld gekookt water schoonmaken.
brenda Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 jammer dat je niet direct hebt gebeld..... zou ik wel gedaan hebben.....
Catelootje! Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 jammer dat je niet direct hebt gebeld..... zou ik wel gedaan hebben.....Ik eigenlijk ook, maar in feite is het mosterd na de maaltijd. Hopelijk kunnen ze je morgen helpen!
Ayinda Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 ja, nou ja, gister niet echt aan gedacht eigenlijk.vandaag even gekeken hoe het met het oogje was, en.....weg!!!!! het is nu precies het zelfde als het andere oogje.DA is dus overbodig.zal nog wel even bellen wat het geweest zou kunnen zijn
Aanbevolen berichten