Polly Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 Heel veel sterkte met het verlies van je konijn. Je hebt je best gedaan, meer kan je niet doen. Soms gaat het gewoon zo ongelofelijk snel.
Gwentje Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 Sterkte! Ik vindt het zelf wel mooi dat ie veilig bij jou dood gegaan is
Nicky_the Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 (aangepast) Ach.. Jeetje..Heel veel sterkte met dit verdriet.. Ik denk niet dat je nog iets ander had kunnen doen.. Hij lag heerlijk rustig bij jou, vertrouwd en veilig en heeft zich zo lang mogelijk groot gehouden, totdat het niet meer ging. Ik ben van mening dat als het z'n tijd is, kun je er niets meer tegen doen.Hij had niet met nog meer liefde kunnen overlijden.Nogmaals, heel veel sterkte met dit verdriet. 27 januari 2012 aangepast door Nicky_the
Fleurtje1985 Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Heel veel sterkte :(, gelukkig heb je 8 waardevolle jaren van het kereltje mogen genieten!DEnk terug aan de mooie momenten!
tantefie Geplaatst: 5 februari 2012 Geplaatst: 5 februari 2012 lees het nu pas , fijn dat hij bij jou was toen hij overleed ,je hebt gedaan wat mogelijk was , maar soms gaan dingen nu eenmaal zo , veel sterkte met het verlies
Aanbevolen berichten