champie Geplaatst: 25 januari 2012 Auteur Geplaatst: 25 januari 2012 o kun je van die speciale brokken ook een proefzakje aanvragen?Dat wist ik niet.Hoe en waar doe ik dat?
pluis04 Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 ik ben vandaag met mickey bij de dierenarts geweest omda hij het ook erg heeft.nu heeft hij dus gevoelige darmen.ik moet hem nu 3 dagen op alleen hooi gaan zetten en daarna 2 brokjes gaan geven de volgende dag 4 brokjes dan 6 en mocht het bij 6 brokjes weer terug komen dan weer terug gaan naar 4.hij zei mocht het niet over gaan dat hij dan ook alleen hooi mag hebben.omdat ze in de natuur ook voornamelijk gras eten zei hij.ik hoop dat je een goede oplossing kan vinen voor je konijn.
champie Geplaatst: 26 januari 2012 Auteur Geplaatst: 26 januari 2012 Ik hoop ook dat het gaat lukken.En voor jou konijn natuurlijk ook.Ik heb dat ook gedaan en op hooi ging het goed gaf haar 2 biksjes en het was al mis.Ik heb nu ook een proefverpakking van dhf besteld.Ben erg benieuwd.
jolanda1965 Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 er is volgens mij nieuw voer van ss, speciaal voor konijnen met dit soort problemen, ze verkopen het alleen bij de da.mijn konijn heeft dit probleem ook een keer gehad, en toen begon mijn da erover, het zijn van die hele lange staafjes met heel veel vezels erin
champie Geplaatst: 26 januari 2012 Auteur Geplaatst: 26 januari 2012 Ja klopt ik weet ervan.Ik heb een proefverpakking besteld.Ga het zeker proberen
champie Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Geplaatst: 28 januari 2012 Ze krijgt nu een paar brokjes per dag en dat gaat goed tot nu toe.Aleen is ze minder actief ze komt haar hok niet meer uit.Hoe kan dat komt ze nu wat tekort??MOet ik haar iets geven??
tumtum Geplaatst: 28 januari 2012 Geplaatst: 28 januari 2012 Mijn nijn heb ik ion de DA gezet op Beaphar hooi en de helft van de geadviseerde hoeveelheid biks (moest eigenlijk stoppen) van SS. Daarnaast veel groenten. Zijn keutels zijn prachtig :yes: en ook de blindedarmkeutels worden nu weer braaf opgegeten. Wel moet ik opmerken dat hij geen last had van plakpoep maar veel blaasgruis. Dus misschien is deze variant ook nog te proberen voor je?
champie Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Geplaatst: 28 januari 2012 Groente kan ze niet tegen. Wel fijn dat het bij jou konijn allemaal weer goed isDus word moeilijk dan.Misschien iets van vitamine ofzo?
Aanbevolen berichten