sissydonna Geplaatst: 15 januari 2012 Geplaatst: 15 januari 2012 hoi,zoals jullie weten heb ik murphy vrijdag gekoppeld aan patrick, dit gaat hardstikke goed maar ik zag patrick elke keer schudden met zijn oren, maar zijn oren zijn schoon en netjesvanochtend ging ik ze alle 2 effe nakijken en nu heeft patrick het nat tussen zijn achterpoten...zijn voeten zijn droog, en dan vanaf ze knieen zeg maar is het natik heb de opvang al een mailtje gestuurt maar iemand enig idee wat dit kan zijn ?eten drinken keutelen enzo gaat allemaal goed, het eten gaat misschien iets te goed hihi , maar verder zie ik dus niks raars... ja enige wat wereldvreemd is is dat murph zomaar een aai kwam halen, maar ja dat heeft niks met de natte poten van patrick te maken hoop op een snelle reactie!
sissydonna Geplaatst: 16 januari 2012 Auteur Geplaatst: 16 januari 2012 niemand ??volgens de opvang was het water.. maar tis nu nog steeds nat... , verder zie ik niks ofzo...
Beestenbende Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Wat vreemd!Welke kleur is Patrick? Mijn konijn is namelijk grotendeels wit en bij haar zie ik het dus meteen als ze wat urine in haar vacht of onder haar poten heeft. Dan is de vacht wat gelig/oranje. Maar als Patrick donker is, zul je het verschil niet kunnen zien, of het water of urine is.Lijkt mij ook wel raar, als het water zou zijn. Dat droogt toch snel. En zou Murphy er dan ook geen last van moeten hebben?!
pluis04 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 ik zie wel nu hier bij mickey nu hij op de tegels ook plast dat hij ook nat is bij zijn kontje en pootjes.volgens mij kom het omdat ze plassen en dat niet ergens in zuigt en hun er weer in gaan zitten.weet niet of dit bij jou konijn ook is dat hij ergens plast en dat het niet goed opzuigt.
Aanbevolen berichten