Gast Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Dat je het zelf niet doet is prima, daar had ik het niet over. Wij kunnen niet zien wat er met een dier aan de hand is en dus zullen we altijd als advies moeten geven om naar de DA te gaan. Ik ga zelf ook niet direct naar de dierenarts als ik een verstopping vermoed, omdat ik er ervaring mee heb. Ik zal mensen die een konijn met een vermoedelijke verstopping hebben echter altijd het advies geven om wel naar een dierenarts te gaan.Het schijnt dat infacol bij gas in de maag wel degelijk kwaad kan.
patriciaenbo Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 ik zeg ook hier boven duidelijk als je het niet zeker weet en niet vertrouwd altijd na een dierenarts gaan, dus dat raad ik mensen ook aan als ze het niet weten:yes:Ik heb in al die jaren nooit problemen gehad met infacol, maar zo kan elke middel weleens niet goed zijn, metacam is ook zo middel veel mensen zweren erbij met dieren, ik heb daar een nare ervaring mee gehad, en zo zijn er vast wel meer middeltjes wat bij sommige dieren wel kwaad kan en bij sommige niet, dat hou je helaas toch:erf:Ik gaf het alleen aan als goeie bedoeling, bij mijn dieren werkt het prima, vertrouw je het niet altijd na dierenarts gaan!
Gast Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Het gaat er niet om of het bij sommige dieren kwaad kan, het gaat er om dat het bij gas in de maag kwaad schijn te kunnen.http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?16973-Aeropax-waarom-nietDit gaat dan wel om Aeropax, maar dat heeft dezelfde werking.
patriciaenbo Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 gelukkig heb ik er nog geen problemen mee gehad, maar in elk geval wel fijn om te weten:yes:
Aanbevolen berichten