KonijntjePuck Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Hoi, Toen mijn konijntje ziek was (ze heeft EC gehad) is zij behandeld in het dierenziekenhuis in Dordrecht door Dokter Bouwmeester, zelf ben ik erg tevreden hoe ze daar behandeld is.Nu is mijn vraag eigenlijk of er hier nog meer mensen zijn die met hun (zieke) konijn naar het dierenziekenhuis in Dordrecht gaan en hoe de ervaringen zijn.
jrjsieben Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Mijn kennis is ook bij dierenziekenhuis geweestWaren ook wel goed te spreken over de daMaar toch over gegaan naar stad en van de ree in DordrechtAangezien ze alle konijnen doen van de opvangDie hebben meer ervaring met konijnenIk ben zelf met mijn hond geweest en daar heeft ze wel een verkeerde diagnose gesteldtMaar ik denk dat ze tegenwoordig wel meer verstand krijgen van konijnen omdat ze steeds meer komen op het spreekuurMijn kennis heeft er op koningendag een konijn in spoed heengebracht en daar werdt heel kortaf gedaanO ik zie het al daar is niks meer aan te doenWas niet da bouwmeester hoorMaar het is belangrijk waar jij je goed bij voeltIk zou zeker als ik in het weekend wat heb eerder naar het dierenziekenhuis in dordt gaan als dat ik naar sliedrech of nog verder moet
Renee19 Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Ben ook twee keer bij bouwmeester geweest.. Eerste keer was laat in de avond en het was spoed ben toen heel goed door haar geholpen.. Tweede keer kwam ik voor controle en doen deed ze zo ruig in mijn ogen met ons konijntje was echt en wereld van verschil met toen..Ga ook naar stad en van de ree daar helpen ze echt super en hebben heel veel verstand van konijnen en over utrecht ben ik ook echt te spreken daar ben ik toen op verzoek van stad en ree heen gegaan en super geholpen zelfs om drie uur snachtsHet dierenziekenhuis is dordrecht is op zich niet zo slecht ligt er alleen aan wie je helpt.. Als het echt spoed is zou ik eerder daarheen gaan ( als me eigen da dicht is) of naar utrecht maar dat is helaas niet naast de deur
KonijntjePuck Geplaatst: 13 januari 2012 Auteur Geplaatst: 13 januari 2012 Ik ben toen met haar naar het dierenziekenhuis gegaan omdat het al laat in de avond was en het voor mij behoorlijk spoed was (ben een beetje een paniekvogel wat betreft mijn beestjes) want een jong konijntje wat eerst nog vrolijk rondhuppelde en ineens door haar pootjes zakt leek me niet echt best. Normaal gesproken ga ik met heel de beestenboel 2 katten, 2 honden en paard naar dierenarts molenaar ik heb deze dierenarts al jaren en ben erg tevreden er is voor mij ook geen andere dierenarts die ik bij mijn paard wil hebben heb zoveel gezeik gehad met andere artsen maar deze man heeft het altijd goed. Ben ook al een keer met Puck bij hem geweest maar dat was alleen voor enten nog nooit voor iets ernstigs. Ik wil voor al mijn beesten de beste zorg, de nijnen heb ik nog niet zo lang en ik lees steeds vaker dat een goede dierenarts met verstand van konijnen heel belangrijk is. Dus alle tips ervaringen zijn welkom
Aanbevolen berichten