BenjaminErica Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Halloo,Mijn konijn, Erica, voedster, heeft de laatste tijd een raar kleur van urine...Heb bij me andere konijntjes al gehad en heb dit dan opgezocht waarom dat urine soms rode of oranje kleuren kan uitslaan en heb dan gevonden dat het aan het eten fzo kan liggen en achter een paar dagen was dit weg...Maar bij Erica duurt dit toch al enkele weken, het is niet echt rood maar eerder een roze kleur... het is nogal moeilijk te zien omdat ze altijd op de grond pipi doet, heb haar nu boven gestoken zodat ik kan kijken welk kleur het nu precies is ...maar hoe kan je nu eigenlijk weten als er bloed in de urine zit ??? :-SKan iemand mij hierbij helpen aub ???! groetjesEmma
rabbitmams_miriam Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Ik zou , als het al zo lang duurt en niet aan de voeding kan liggen, porberen om iets van die urine op te vangen ( evt laten plassen in een toiletje waar je geen bodembedekking in doet en zo kunt opvangen)en even te laten testen bij de dierenarts. Zo weet je snel genoeg of er een infectie is.
Aanbevolen berichten