Laurenm Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Hallo lieve mensen,Ik heb 2konijntjes, waar ik tot nu toe helemaal nog geen problemen mee heb gehad.Ze lopen met z'n tweetjes heel de dag buiten rond. Het viel me nu op dat de oudste op elk achterbeen een serieuze kale plek heeft. Er zit geen haar meer op, maar de huid is heel mooi roze, geen schilfers.. Ik zie er niets speciaal aan.Ik maak me nu best ongerust over hem, zou het komen doordat hij misschien buiten in de regen gezeten heeft ofzo? Iemand raad?Alvast heel erg bedankt!!
JOEPENKOOS Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Naar de Da gaan:)Een KKDA kan onderzoeken wat er misschien mis is en kan onder andere mijt(wat vaak Kale plekken veroorzaakt) uitsluiten of vast stellen.
Laurenm Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Geplaatst: 2 januari 2012 Idd morgen maar even naar de dierenarts bedankt voor de reactie!
JOEPENKOOS Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Graag gedaan:)Kan natuurlijk ook heel goed zijn dat het andere konijntje iets tegoed je andere konijntje wast.Maar dat moet een DA uitsluiten.Heel veel suc6 morgen
Aanbevolen berichten