Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Hoi,

Ik heb begin deze week gereageerd op het de amputatie van het achterpootje van Belle.

Mijn konijntje van 11 weken was ook ten val gekomen en had haar achterpootje ernstig gebroken.

Ik heb besloten het te laten amputeren. Ze is sinds maandag thuis en het gaat echt heel goed. Ze heeft nu nog steeds hokrust, maar ondergaat het goed. Ze eet, drinkt en is heel aanwezig. Ze vind het kousje wat ze om heeft maar vervelend en heeft het al meerdere keren uitgetrokken.:$ Gisteren ben ik samen met mijn schoonzusje een uur bezig geweest om haar weer een kousje aan te krigen en de wond goed schoon te maken. (ze wilde niet stil zitten). Het is uiteindelijk met moeite gelukt, maar na een half uur lag het al weer aan kant. Ik ben maar even bij de dierenarts assistent langsgeweest voor hulp. Dit ging een stuk sneller!

Het gaat nu nog steeds goed. Ze hoeft het kousje waarschijnlijk nog maar 2 dagen aan en dan mag het alweer uit. Het verwisselen lukt mij nu ook steeds beter, ze blijft nu rustig zit en laat zich lekker vertroetelen.

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Mijn konijntje is ook gevallen.

Zijn verbandje is wel al af,

maar zijn pootje nog niet helemaal stabiel.

In angst afwachten is de optie.

Groetjes,

Tess

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .