Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Eind november zijn de onderste kiezen vn beiden konijnen geslepen. Het heeft ongeveer een dikke week geduurd voordat ze weer normaal gingen eten. dit duurde naar mijn idee best lang. Ik heb verder niet veel aan hun eetpatroon veranderd: 's morgens halve portie ss, 's avonds bak verse verschillende groenten en 's nachts de tweede portie ss. Ik geef nu wel eerst een half uur tot uur van te voren een pluk verse hooi, zodat ze dat wat meer gaan eten. (ze aten altijd al wel aardig hooi, maar wil t extra bevorderen) En ik ben begonnen met t af en toe geven van verse wilgentakken. Dit vinden ze heerlijk, ze krijgen ong 1x per week drie takjes die ik na twee à drie dagen weer weg haal.

Sinds ze bij de da geweest zijn, laat een vd twee zijn/haar bdk 's liggen. Ik vind er elke ochtend eentje, wel een kleine. Ik snap niet waarom? Dit deden ze voorheen nooit. Heeft iemand enig idee waar dit door komt.. En wat kan ik nu t beste doen, minder of geen groente, geen wikte takken meer, minder ss (heb t afgewogen met gewicht, ze kunnen nog een klein beetje minder krijgen, dan praat ik echt over 4 à 5 brokjes) misschien alleen even hooi?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .