Hangoortjes duo Geplaatst: 21 december 2011 Geplaatst: 21 december 2011 Hi Allemaal,Een van mijn konijntjes verslikt zich dagelijks bij het drinken uit zijn flesje. Eerst deed hij dat nooit maar nu heel vaak. Hij maakt dan hele gekke geluidjes.Iemand enig idee hoe dit kan komen en of het kwaad kan??Bedankt voor de hulp!!
elnienkjo Geplaatst: 21 december 2011 Geplaatst: 21 december 2011 Hoe zie je dat hij zich verslikt? En doet hij dit ook als hij uit een bakje drinkt of tijdens het eten?
Hangoortjes duo Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Geplaatst: 21 december 2011 Tja ik zie het eigenlijk niet maar ik hoor hem drinken en soort van halverwege stoppen en gekke geluiden maken. Vreemde geluiden en af en toe een soort nies! Het is niet het geluid van het rommelen van het maagje, echt harde geluidjes zijn het.Bedankt voor je snelle reactie
Hangoortjes duo Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Geplaatst: 21 december 2011 Sorry je vroeg of het alleen met drinken is of ook met eten. Het is niet met eten, slechts het drinken en een bakje grijgt hij eigenlijk nooit, hij heeft alleen een fles. Groetjes
Sanne&Bunbun Geplaatst: 21 december 2011 Geplaatst: 21 december 2011 Mijne laat wel eens perongelijk water in zijn neus lopen ofzo dan doet hij zijn neus iets te ver onder het pinnetje dat hij moet indrukken om uit het flesje te drinken. Hij gaat dan ook niezen heb het hem wel eens zien doen. Weet niet of het bij jou net zo iets is?
Wabbit Geplaatst: 21 december 2011 Geplaatst: 21 december 2011 (aangepast) Misschien is je nijn wel te gulzig en krijgt hij lucht binnen tijdens het drinken of verslikt hij zich gewoon. Ik zou eens proberen of nijn wel uit een bakje drinkt zonder bijgeluiden. 21 december 2011 aangepast door Wabbit
Aanbevolen berichten